انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ادعای خبرنگار عراقی: کی روش مربی عراق می شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یک خبرنگار عراقی ساکن بلژیک در صفحه توئیتر خود مدعی شد که کارهای انتقال کی روش به تیم ملی عراق تمام شده است.
ادعای خبرنگار عراقی: کی روش مربی عراق می شود 1
به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که تا روز چهارشنبه و قبل از عید قربان، نام سرمربی جدید تیم ملی این کشور اعلام می شود. ایاد بنیان به صراحت اعلام کرد که مربی بعدی تیم ملی این کشور خارجی خواهد بود.


اما امروز یک خبرنگار عراقی مدعی شد که کار مذاکرات مسئولان عراقی با سرمربی سابق تیم ملی ایران تمام شده است. روزان الناهی خبرنگار عراقی ساکن بلژیک در توئیتر خود نوشت: تا حدود زیادی موضوع حل و فصل شده و کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عراق انتخاب شده است.
ادعای خبرنگار عراقی: کی روش مربی عراق می شود 1
این خبرنگار با انتشار رزومه ای از کارلوس کی روش، مدعی شد او به عنوان مربی بعدی عراقی ها انتخاب می شود. علاوه بر این، عبدالکریم جابر السیاب بازیکن سابق تیم ملی عراق و نویسنده مجله قطری الریاضیة نیز در توئیتر خود نوشت: کی روش پرتغالی نزدیک ترین بازیکن به مربیگری تیم ملی عراق است.

پس از جدایی سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی از تیم ملی عراق، مدیران فدراسیون فوتبال این کشور در پی انتخاب یک جایگزین مناسب برای او بودند. چند ماه پیش نیز شایعاتی درخصوص علاقه عراقی ها به کی روش به گوش رسید و حالا به نظر می رسد مذاکرات به شکل جدی تری دنبال می شود.

ادعای خبرنگار عراقی: کی روش مربی عراق می شود 1
عراق یکی از حریفان تیم ملی ایران در مرحله سوم و پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر است. تیم های کره جنوبی، لبنان، سوریه و امارات سایر رقبای شاگردان اسکوچیچ در راه رسیدن به جام جهانی هستند.