انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تکذیب شد؛ مدافع‌آلمانی راهی منچستر‌یونایتد نمی‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فابریتزو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس، شایعات انتقال ژروم بواتنگ به منچستریونایتد را تکذیب کرد.

تکذیب شد؛ مدافع‌آلمانی راهی منچستر‌یونایتد نمی‌شود 1
به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که ژروم بواتنگ آخرین فصل حضور خود در بایرن‌مونیخ را پشت سر می‌گذارد و این باشگاه تمایلی به تمدید قرارداد با این مدافع آلمانی ندارد. بواتنگ حالا بعد از یک دهه از جمع باواریایی‌ها شده و هنوز مشخص نیست چالش بعدی او در چه تیمی خواهد بود.



هر چقدر که به پایان نقل و انتقالات تابستانی نزدیک‌تر می‌شویم شایعات در رابطه با آینده این مدافع آلمانی نیز افزایش می یابد و حتی در روزهای گذشته اخباری پیرامون احتمال انتقال بواتنگ به لیگ عربستان و باشگاه النصر نیز به گوش رسید.
تکذیب شد؛ مدافع‌آلمانی راهی منچستر‌یونایتد نمی‌شود 1
با این حال یکی دیگر از شایعات مهمی که در اطراف مدافع آلمانی شنیده شده علاقه منچستریونایتد برای جذب این بازیکن است. اما اکنون فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس، مدعی شده که بواتنگ هرگز راهی اولدترافورد نخواهد شد. رومانو همچنین شایعات پیرامون انتقال احتمالی این مدافع باتجربه به یکی از تیم‌های هرتابرلین و یا آیندهوون را هم رد کرده است.



فابریتزیو رومانو همچنین تایید کرده که ژروم بواتنگ هیچ عجله ای برای تصمیم گیری در مورد آینده خود ندارد اما با این حال تیم جدید او طی روزهای پیش رو مشخص خواهد شد.