انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی و جدید بارسلونا تاکید کرد قصدی مبنی بر جدایی از این تیم ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل پنجره تابستانی امسال بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد با سرخیو آگوئرو، ستاره 34 ساله و بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی به توافق رسیده است. در آن مقطع به نظر می رسید بارسلونا برای جلب رضایت لیونل مسی و تسهیل مسیر تمدید قرارداد این بازیکن دست به توافق با سرخیو آگوئرو زده، اما در نهایت خوان لاپورتا روز جمعه اعلام کرد از نظر قانونی امکان توافق با لیونل مسی وجود ندارد و این بازیکن از بارسلونا جدا خواهد شد.



در ابتدا شایعاتی در مورد عصبانیت سرخیو آگوئرو از این اتفاق و درخواست او مبنی بر جدایی سریع السیر از بارسلونا بدون انجام حتی یک بازی رسمی منتشر شد. اما سرخیو آگوئرو دیشب و در مسیر حضور در خانه لیونل مسی برای برگزاری مراسم خداحافظی، اعلام کرد چنین قصدی نداشه و به قرارداد خود با باشگاه بارسلونا پایبند است.



سرخیو آگوئرو در پاسخ به سوال یکی از هواداران بارسلونا در مورد احتمال جدایی گفت: من در تمام طول فصل در کنار شما و در بارسلونا خواهم بود و لازم نیست بابت این شایعات نگران باشید"
همچنین او با انتشار عکسی از خود در کنار لیونل مسی در کنار این بازیکن نوشت: "با آرزوی موفقیت برای تو دوست عزیزم، امیدوارم همیشه لبخند بزنی، دوستت دارم لیونل مسی."

واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس) 1