انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بارسلونا ادعا کرده است که اوضاع باشگاه PSG از نظر فرپلی مالی از کاتالان ها بدتر است و وکلای بارسا در تلاش هستند تا با شکایت به دادگاه تجدیدنظر اروپا جلوی انتقال مسی به پاریس را بگیرند.
وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG 1
به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد خروج دراماتیک لیونل مسی از بارسلونا هنوز پیچ و تاب های زیادی در پیش دارد چرا که کاتالان ها مدعی هستند که پاری سن ژرمن به دلیل مشکلات مالی خود نمی تواند با فوق ستاره آرژانتینی قرارداد امضا کند.



وکلای این باشگاه اسپانیایی با شکایت به دادگاه تجدیدنظر اروپا اعلام کردند که پاریسی ها باید با توجه به وضعیت مالی این باشگاه از امضای قرارداد با مسی منع شوند.

مسی روز گذشته در یک خداحافظی پراحساس و اشک‌آلو اعلام کرد که پس از سالها حضور در نوکمپ، از بارسا جدا خواهد شد و اکنون در حال نهایی کردن قراردادش با PSG است.
وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG 1
با این حال به نظر می رسد بارسا مایل است تمام تلاش خود را برای جلوگیری از انتقال بزرگترین ستاره خود به رقیب اروپایی انجام دهد و مشتاق است که تلاش های PSG برای جذب مسی را مختل کند.


خوان برانکو، وکیل فرانسوی، یکشنبه شب با توییت کردن بیانیه ای این شکایت را در توییتر تایید کرد: "از طرف شرکای باشگاه بارسلونا، شرکت من شکایتی را برای کمیسیون اروپا تهیه کرده و خواستار تعلیق موقت در دادگاه های مدنی و اداری در فرانسه برای جلوگیری از خرید لیونل مسی توسط پاری سن ژرمن شده است.

وضعیت PSG از نظر فرپلی مالی بدتر از بارسلونا است.
در سال های 2019-2020، نسبت دستمزد به درآمد پاری سن ژرمن 99 درصد و بارسلونا 54 درصد بود. در این بین این اختلاف افزایش یافته است.



نمی توان تصور کرد که فرپلی مالی باعث تشدید روند کسب و کار فوتبال، ابزارسازی فوتبال توسط قدرت های حاکم و انحراف رقابت ها شود."
وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG 1
بر اساس این گزارش با خرید مسی پاری سن ژرمن فرپلی مالی که موجب شد بارسلونا نتواند قرارداد این ستاره را تمدید کند، زیر پا خواهد گذاشت.

دراین گزارش همچنین به فعالیتهای تابستانی PSG در بازار نقل و انتقالات اشاره شده؛ جانلوئیجی دوناروما، سرخیو راموس، اشرف حکیمی و جورجینیو واینالدوم همگی در این تابستان به پارک دو پرنس انتقال یافتند.



پاریسی ها همچنین در حال حاضر دستمزد هنگفت کیلیان امباپه و نیمار را نیز در صورتحساب های خود دارند.
enough to make a grown man cry