انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: چرخ گوشت صنعتی در انواع مختلف
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چرخ گوشت صنعتی وسلیه ای آشنا برای عموم است و اغلب مردم تجربه استفاده از آن را داشته اند یا اغلب در قصابی ها آن را دیده اند.گوشت قرمز یکی از اجزای اصلی غذاهای ملل مختلف از جمله غذا های ایرانی است که گوشت قرمز به صورت تکه ای یا چرخ شده در غذاها استفاده می شود، چرخ گوشت انواع مختلفی دارند ولی از نظر نحوه انتقال قدرت موتور  به دونوع گیربکسی و تسمه ای در بازار موجود است.
چرخ گوشت صنعتی در انواع مختلف 1

سوپر پروتئینی ها، قصابی ها، رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی برای چرخ کردن انواع گوشت از چرخ گوشت های صنعتی استفاده می کنند.چرخ گوشت صنعتی موتور قوی تری نسبت به چرخ گوشت های معمولی دارند و می توانند حجم زیادی از گوشت را در زمان کمی چرخ کنند.
چرخ گوشت صنعتی در دو نوع موتور تسمه ای و گیربگسی تولید می شود که دارای قدرت موتور ۲ اسب بخار می باشند.
چرخ گوشت تسمه ای ایستاده بوده و دارای چرخ می باشد اما چرخ گوشت گیربکسی رومیزی میباشد
چرخ گوشت گیربکسی یک دستگاه نیمه صنعتی است که در قصابی ها و رستوارن ها کاربرد دارد ،یکی از قابلیت های این دستگاه شستشوی آن پس از هربار استفاده از دستگاه می باشد.

چرخ گوشت تسمه ای به این دلیل نامگذاری شده که نوع موتور تسمه دار این محصول می باشد، تا علاوه بر قصابی ها و آشپزخانه های صنعتی بسیاری از افراد از این دستگاه برای مصارف خانگی نیز استفاده می نمایند.

چرخ گوشت صنعتی باید از قدرت ،دوام و طول عمر بالایی برخودار باشد که می توان گفت یکی از ویژگی های اصلی هر نوعی از چرخ گوشت است.

چرخ گوشت صنعتی در انواع مختلف 1
منبع: چرخ گوشت صنعتی آرامیس مارکت