انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برای فولاد احترام زیادی قائلم اما در سوپرجام به‌دنبال قهرمانی هستیم و به‌نوعی فولاد را سوبله خواهیم کرد.

عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم 1
به گزارش ورزش سه ، مهدی عبدی مهاجم گلزن این‌روزهای پرسپولیس، در دیدار حساس تیمش مقابل فولاد با زدن گل سه امتیازی، سرخ‌پوشان را نجات داد تا با امتیاز برابر با رقیب سنتی‌ به صدر جدول برسند. آنها با اتکا به این اتفاق مهم، به استقبال تعطیلات نیم‌فصل رفتند.


او در پی این گلزنی با ایران ورزشی به گفت‌وگو پرداخته است.

تبریک می‌گوییم؛ گل سه امتیازی و مهمی زدی!
وظیفه یک مهاجم گل زدن است و من هم خدا را شکر می‌کنم که موفق شدم زحمات بچه‌های تیم را تکمیل کنم و گل بزنم. در شرایط حساسی که تیم‌مان دارد، به پرسپولیس کمک کردم و این موضوع خوشحال کننده است به خصوص که باز هم با قدرت در صدر جدول قرار گرفتیم.


این صدرنشینی مشترک با در نظر گرفتن یک بازی عقب افتاده استقلال، باز هم ادامه خواهد داشت؟
ما کاری به استقلال و سایر مدعیان نداریم و فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم. مطمئناً با همین فرمان جلو برویم، می‌توانیم در نهایت باز هم قهرمان شویم و بعد از گلات قهرمانی، رکوردی دیگر را از خودمان بر جای بگذاریم.


بعد از گل، شادی خاصی هم داشتی! داستان چه بود؟
فقط دستم را بالا بردم و از شادی گل‌هایی که الان بین بازیکنان باب شده، انجام دادم اما جدا از این موضوع، در آن لحظه فقط به این فکر می‌کردم که همه هواداران‌ خوشحال شده‌اند و بابت این اتفاق، احساس خیلی خوبی نسبت به این موضوع داشتم.


اما هنوز چهارده بازی در پیش دارید که ممکن است در این رقابت‌ها، امتیازات زیادی را از دست بدهید؟
ما از اول فصل هم به‌عنوان پرافتخار‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر و مدافع عنوان قهرمانی، پا به مسابقات لیگ بیست‌و‌یکم گذاشتیم و از همان ابتدا هم گفتیم که به کمتر از قهرمانی و تکرار این افتخار راضی نیستیم. حالا که به صدر رسیدیم، این جایگاه را به هیچ تیمی تعارف نمی‌زنیم.
عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم 1
یک فرصت گلزنی دیگر هم داشتی، چرا آن فرصت را به‌راحتی از دست دادی؟
‌در یک لحظه فرصت خوبی گیرم آمد. می‌خواستم به توپ ضربه بزنم که وحید امیری هم اضافه شد و من و وحید دودل شدیم که من بزنم یا او. به همین‌علت، موقعیت از دست رفت. حیف شد چون من می‌توانستم دبل کنم اما باز هم خدا را شکر چون هدف اول و آخر ما در هر بازی پیروزی است و به چیز دیگری جز این فکر نمی‌کنیم.


داستان کارت زردی که گرفتی، چه بود؟
‌همه از ما انتظار زیادی دارند و این مسأله، فشار روانی را روی بازیکنان وارد می‌سازد. در آن لحظه هم ناخواسته خطایی را مرتکب شدم که کارت گرفتم و دوکارته شدم. ما روی داوری حرفی نداریم و فقط به مسائل فنی بازی فکر می‌کنیم.


چند روز دیگر باید با فولاد در سوپرجام بازی کنید. چه نظری در این مورد داری؟
‌فولاد تیم خوب و قابل احترامی است. این تیم در 10 دقیقه اول هم فشار زیادی روی دروازه ما آورد و با یکی، دو ضربه ایستگاهی هم خطرساز بودند اما بعد از این دقایق، بازی کاملاً در اختیار ما قرار گرفت. من برای فولاد احترام زیادی قائلم اما در سوپرجام به‌دنبال قهرمانی هستیم و به‌نوعی فولاد را سوبله خواهیم کرد!


حالا دیگر5 گله شده‌ای. می‌توانی آقای گل شوی؟
‌چرا که نه؟ پنج گل فاصله نسبتاً زیادی است اما بیشتر تلاش می‌کنم تا گادوین منشا را هم در کورس آقای گلی جا بگذارم و به امید خدا و دعای هواداران، آقای گل شوم. البته هدف اول همه ما در پرسپولیس، تکرار قهرمانی است.