انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لیست خروج ابتدایی باشگاه هوادار مشخص شد و عنایتی دنبال جذب نفرات جدیدی برای تقویت تیمش است.

خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار 1
به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در شرایطی نیم فصل اول لیگ بیست و یکم را به عنوان تیم تازه لیگ برتری شده پشت سر گذاشت که اکثر بازیکنان این تیم را بازیکنانی تشکیل می‌داد که با این تیم موفق به صعود شده بودند و عنایتی سعی کرد با جذب چند مهره نامدار تجربه را نیز به تیمش اضافه کند.



هوادار که در پانزده مسابقه نیم فصل نخست با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد برای لیگ برتری ماندن و نزدیک نشدن به منطقه سقوط نیاز به تقویت دارد و در همین خصوص نام‌های مختلفی پیرامون بنفش‌های تهرانی دیده می‌شود اما تا این لحظه خروج چهار بازیکن از لیست این تیم تقریبا قطعی شده است.



عنایتی روی نام‌های مرتضی آقاخان، آرام عباسی، دانیال کردستانی و محسن طرحانی خط قرمز کشیده و دنبال نفرات جایگزین است. آقاخان سرشناس‌ترین چهره لیست خروج است که دقایق کمی در بازی‌های هوادار حضور داشت و در اکثر بازی‌ها در لیست بیست نفره عنایتی نیز دیده نمی‌شد. سه بازیکن دیگر نیز که کم نام و نشان‌تر هستند نتوانستند در نیم فصل نخست انتظارات عنایتی را برآورده کنند و باید در تیم دیگری آینده فوتبال خود را جست‌وجو کنند.
این طور که پیداست هوادار با چهره جدیدی برای نیم فصل دوم به میدان می‌رود و حتی ممکن است پس از بازی استقلال نام‌های دیگری نیز به لیست خروج افزوده شوند.