انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی آنا د آرماس (Ana Celia de Armas Caso)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آنا سلیا د آرماس کاسو (اسپانیایی: Ana Celia de Armas Caso‎؛ زادهٔ ۳۰ آوریل ۱۹۸۸) بازیگر اهل کوبا و اسپانیا است. او حرفه‌اش را در کشور خود، کوبا با نقش اصلی درام عاشقانهٔ گل رز از فرانسه (۲۰۰۶) آغاز کرد. در ۱۸ سالگی به مادرید، اسپانیا نقل مکان کرد و از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ به مدت شش فصل در درام نوجوانانهٔ مدرسه شبانه‌روزی ایفای نقش کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی آنا د آرماس (Ana Celia de Armas Caso) 1


د آرماس بعد از نقل مکان به لس آنجلس در فیلم تریلر اروتیک تق تق (۲۰۱۵) و فیلم کمدی-جنایی سگ‌های جنگی (۲۰۱۶) نقش‌های انگلیسی‌زبان را بر عهده داشت و در فیلم زندگی‌نامه‌ای ورزشی دست‌های سنگی (۲۰۱۶) در نقش مکمل حضور یافت. او برای بازی در نقش هوش مصنوعی سه‌بعدی در فیلم علمی تخیلی تحسین‌شدهٔ بلید رانر ۲۰۴۹ (۲۰۱۷) به شهرت رسید. د آرماس برای ایفای نقش در فیلم جنایی چاقوکشی (۲۰۱۹) نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب شد
] او نقش یک باند گرل را در فیلم جاسوسی زمانی برای مردن نیست (۲۰۲۱) ایفا کرد و مریلین مونرو را در درام بلوند (۲۰۲۲) به تصویر کشید.



زندگی‌نامه

آنا د آرماس هنرپیشه اهل کوبا است که در ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ در شهر هاوانا کشور کوبا متولد شد. وی در حال حاضر در شهر لس آنجلس زندگی می‌کند و دارای دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش است.

آنا در ۱۴ سالگی، برای ورود به مدرسه ملی هنر در کوبا انتخاب شد. وی در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شده و از سن ۱۶ سالگی شروع به بازیگری کرده‌است.

او در سن ۱۸ سالگی برای دنبال کردن رشته بازیگری به صورت حرفه‌ای به مادرید اسپانیا رفت و حدود ۸ سال در این کشور در زمینه بازیگری فعالیت کرد. او علاوه بر کوبا تابعیت کشور اسپانیا را نیز دارد.
این بازیگر زن در سال ۲۰۱۴ از مادرید به لس آنجلس نقل مکان کرد و در آنجا با کارگردانانی مانند جاناتان کوبوویز، تاد فلیپس، الی راث و با بازیگرانی همچون کریس ایوانز، دنیل کریگ، رابرت دنیرو، کیانو ریوز، ادگار رامیرز، جونا هیل، مایلز تلر و اسکات ایستوود و رایان گاسلینگ همکاری کرده‌است.



حرفه‌های بازیگری

اولین فیلم او گل رز از فرانسه بود، که در کنار الکس گونزالس، در سن ۱۶ سالگی ایفای نقش کرد و بعد از آن در فیلم‌هایی نظیر: مادریگال (۲۰۰۷) به کارگردانی فرناندو پرز و در فیلم بهشت گمشده (۲۰۰۷) به کارگردانی اپرا ساچ ایفای نقش کرده‌است.

اولین موفقیت بزرگ او، در نقش کارولینا لیل سولیس، در مجموعه تلویزیونی اسپانیایی به نام مدرسه شبانه‌روزی بود که از کانال آنتن ۳ در سال ۲۰۰۷ پخش شد. بازیگران این سریال آنا د آرماس (کارولینا) یون گونسالس (ایوان)، مارتینیو ریباس (مارکوس)، النا فوریاسه (ویکتوریا) و بلانکا سوآرس (جولیا) بود.

او سپس، در فیلم «آواز عشق در باشگاه لولیتا» ۲۰۰۷ در کنار ادواردو نوریگا و فیلم اسپانیایی سکس، مهمانی و دروغ (۲۰۰۹) با بازی ماریو کاساس ادامه داد.

در آوریل ۲۰۰۸ میلادی، تصویر او بر روی جلد نسخه اسپانیایی مجله FHM به چاپ رسید و در اوت ۲۰۰۹ در مجله مد غرور در میان دیگران ظاهر شد.

در اکتبر ۲۰۱۲ نیز بر روی مجله ووگ اسپانیا به چاپ رسید

وی در سال ۲۰۰۹ میلادی در فیلم اسپانیایی سکس، مهمانی و دروغ بازی کرد، که با فروشی بیش از ۴ میلیون یورو، جز بالاترین فیلم‌های پرفروش در سال ۲۰۰۹ به‌شمار رفت.

در ژوئیه ۲۰۱۰ میلادی، در مجموعه تلویزیونی با عنوان افسانه هیسپانیا بازی کرد که در کانال آنتن ۳ پخش شد و در سال ۲۰۱۲ میلادی پایان یافت، که او در نقش (نری) می‌باشد.[۸]

وی در ۱۸ ژوئیه - ۲۴ اوت ۲۰۱۳ میلادی، در فیلم به خاطر چند بوسه بازی کرد که به کارگردانی دیوید منکس و ستارگان این فیلم مارتینیو ریباس، مارینا سالاس و مگان مونتانر است. این فیلم در تاریخ ۱۶ مه سال ۲۰۱۴ به نمایش درآمد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی آنا د آرماس (Ana Celia de Armas Caso) 1

وی همچنین در دو فیلم تق تق (۲۰۱۵) و بی‌پناه (۲۰۱۶) با بازیگری کیانو ریوز به ایفای نقش پرداخته‌است.

او در سال ۲۰۱۶ به ایفای نقش در سه فیلم سگ‌های جنگی، دست‌های سنگی و اوردرایو پرداخت و همچنین در سال ۲۰۱۷ در کنار بازیگرانی نظیر هریسون فورد و رایان گاسلینگ در فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ ایفای نقش خواهد کرد.

او در سال ۲۰۱۹ در فیلم چاقوکشی در نقش یک پرستار در کنار بازیگران نامداری مانند کریس ایوانز و دنیل کریگ ظاهر شد که تجلیل منتقدان را برانگیخت و فیلم در گیشه فروش خوبی کرد.