انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تالار هواداران حمید عسکری+عکسهاش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به هواداران عزیز حمید عسکری خیلی ممنون که به این تاپیک سر زدین دوست دارم با هواداران این هنرمند عزیز بیشتر آشنا بشم و قصد دارم اخبار جدید این هنرمند رو در اختیارتون قرار بدمHeart

لطفاٰ حتما به این موضوع سپاس بدین تا حذف نشه ممنونHeart

ایــــــــــــــــــــنــــــــــــــــم جـــــــــــــــــــــدیــــــــــــــــــــدتــــــــــــــــــــــریــــــــــ​ـــــن خـــــــــــــــــبــــــــــــــــــر از آخــــــــــــریــــــــــن کنــــــــــــــــــســــــــــــــــرت حمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــد عــــــــــــــــــســــــــــــــــــکـــــــــــــریHeart

موسیقی ما-سعید عبداللهی: برپایی کنسرت برای جنوبی‌های خونگرم، همیشه برای خواننده‌ها جذابیت زیادی دارد چون که می‌دانند مخاطبانشان شور و هیجان زیادی دارند و این انگیزه آن‌ها را بالا می‌برد. در هفته‌های آخر سال ۹۱ حمید عسکری هم پایش به بندرعباس باز شد و به مدت دو شب و چهار سئانس روی صحنه رفت. این برنامه به تهیه کنندگی آقایان کیوان احمدی، پویا نامداری و علی جان پوری و به مدیریت اجرایی سیاوش ضرابی برگزار شد. این شما و این گزارشی مفصل از چندروز اقامت حمیدعسکری و گروهش در بندرعباس:

حمید عسکری حریف قهرمان شماره ۸ جهان!
اولین روز این گروه به استراحت و تفریح گذشت، تفریحات جالب و پرهیجان. در‌‌ همان روز اول فهمیدیم که حمید عسگری علاوه بر خواننده بودن، تیرانداز قابلی هم هست. عسکری و دوستانش بعد از استراحت کوتاه‌شان در هتل هرمز راهی یک مجتمع ورزشی شدند که شاهد تمرینات بانوی قهرمان شماره ۸ جهان در رشته تیروکمان باشند. عسکری و گروهش که در این اثنا تمرینات این بانو را زیرنظر گرفته بودند تحت تاثیر تیراندازی این ورزشکار قرار گرفتند و بعد از پایان تمرینات با تیروکمان حسابی با هم شوخی کردند. حمید نیما که با هم سر تیراندازی کورس گذاشته بودند تمام تیر‌هایشان به خطا رفت! عسکری که تقلید ایستادن یک تیرانداز حرفه‌ای را می‌کرد تمام نشانه‌هایش خطا بود و تیر‌هایش هدر رفت و موجبات خنده دوستانش را فراهم کرده بود.

۱-۲-۳... جیغ
روز دوم اما روز هنرنمایی بود؛ عسکری که به همراه گروهش بعد از گذارندن یک روز مفرح آماده و پرانرژی، مهیای یک اجرای چشمگیر بودند. حمید عسکری بعد از قرار گرفتن بر روی سن و خوش آمد گویی به هوادارانش از مردم خواست تا بعد از شمارش معکوس همگی جیغ بزنند. جنوبی‌ها هم که انگار سال‌ها بود که جیغ بلند نکشیده بودند کم نگذاشتند و با تمام قوا فریاد کشیدند. عسکری که به وجد آمده بود قطعات نوستالژیکش را هرچه زیبا‌تر اجرا کرد.

آنچه که شما خواسته‌اید
در این دوشب حمید عسکری گلچینی از قطعات آلبوم‌های خود (کما) را اجرا کرد: «به عشق تو، خودم به خنده می‌زنم، تلافی، اگه به تو نمی‌رسم، بیا دنبال من، دلم گرفته، دوست دارم، خسته شدم، بن بست، من و تو، فکر می‌کنی کی هستی، ستاره، تو عزیز قصه هامی، فرشته، من کجای زندگیتم و قسمت» عسکری تقریباً تمام قطعاتی را که مخاطبانش در این دوشب منتظرش بودند را خواند تا جنوبی‌ها با رضایت کامل محل کنسرت را ترک کنند.

دختران حوا در بندرعباس
یکی از نکات جالب توجه در این دو شب این بود که عسکری ترانه تیتراژ «دختران حوا» را هم اجرا کرد. البته او قبل از اجرای این ترانه رو به تماشاگران گفت: «نمی‌دانم در اینجا شبکه ۵ را دارید یا خیر؟ اما این قطعه متعلق به این سریال بوده که تقدیم می‌کنم به همه شما عزیزان!» اما گویا اهالی بندرعباس این ترانه را نه تنها شنیده بودند که از حفظ هم بودند و تا انت‌ها با حمید همخوانی کردند.

تقدیم به مادران عزیز
یکی دیگر از اتفاقات جالب این کنسرت اجرای قطعه «آخه تو عزیز قصه هامی» بود که این خواننده اعلام کرد این تراک را تقدیم می‌کنم به تنها موجود عالم یعنی مادرهاتون.. و شروع به خواندن آهنگ کرد که در بعد از این جمله سالن از تشویق حاضران منفجر شد.

دخترانه – پسرانه
یکی از شیطنت‌های حمید تفکیک جنسی آهنگ‌ها بود به طوری که از نظر او آهنگ‌هایی که تم شاد دارد مخصوص دختر‌ها و ترانه‌هایی که مضمونی آرام و غمگین دارند مختص پسرهاست. البته گویا این حرف عسکری بیشتر به مذاق دختران خوش آمد چون بعد از شنیدن آن حسابی این خواننده را تشویق کردند.

یادی از ناصر عبداللهی
زنده کردن یاد ناصرعبداللهی آن هم در جنوب جسارت می‌خواهد. چون سینه چاکان این خواننده فقید اغلب همشهری او هستند و جنوبی. اما حمیدعسکری این جسارت را داشت و به یکباره در خلال برنامه از گروهش خواست تا اجرا را متوقف کنند. بعد از آن گیتارش را در دست گرفت و به اجرای تک نوازی قطعات پرطرفدارش مانند ستاره و.. کرد. اما پس از این ترانه ناگهان قطعه معروف «ناصریا» ناصر عبداللهی را اجرا کرد و گفت: «من مطمئنم که روح ناصر همیشه دور سالن‌های کنسرت می‌چرخد پس یک بار دیگر برای اینکه او بشنود می‌گویم با صدای بلند ناصر..» و طرفدران نیر در جواب و همگی به یک باره پاسخ دادند عبداللهی. این اتفاق قطعا روح این خواننده را شاد کرد اما اشک اغلب حاضران را باعث شد.

اعضای گروه ارکستر
در این کنسرت افرادی چون: بابک ریاحی‌پور (گیتار باس)، محمد موجرلو (گیتار اسپانیش و بک وکال)، عرفان حاتمی (پرکاشن)، محمد علی نصری (گیتار الکتریک)، امین قمی‌نژاد (درامز)، منصور جنید (کی بورد۲) و نیما وارسته نوازنده کی بورد، ویولن و رهبر ارکس‌تر این خواننده را یاری کردند.

سفری بدون بازگشت + نیما وارسته: ««منو ببخش» ناصر عبداللهی اتود بود!
در یکی از روزهای اقامت حمید عسکری و گروهش در بندرعباس همگی باهم راهی مزار ناصر عبداللهی شدند و برایش فاتحه خواندند. بد نیست بدانید که نیما وارسته رهبر اکس‌تر و نوازنده چیره دست گروه عسکری که با عبدالهی همکاری و دوست دیرینه داشت به شدت بر سر مزار او متاثر شد. او به دوستانش گفت: «من و ناصر در آذر سال ۸۵ در حال تدارک آخرین آلبوم او با نام «ماندگار» بودیم که تمامی کار میکس و مسترینگ و تنظیمات بر عهده من بود و درست سر قطعه «منو ببخش» با شعری از فرید احمدی و ملودی بنیامین بهادری، درست زمانیکه اتود اولیه این قطعه زده شد ناصر بخاطر کاری مجبور به ترک تهران و راهی بنرعباس شد اما او رفت و دیگر باز نگشت و این آخرین دیدار ما بود تا همیشه رفتن و سفر بی‌بازگشتش مثل یک شوک باقی ماند.»

اما سفرنامه ما در همین جا تمام نمی‌شود. آخرین روز کنسرت دیدیم فرصت مناسبی است که بنشینیم و با حمیدعسکری درباره این سفر گپ بزنیم. سوالات ما و جواب‌های جالب این خواننده را در ادامه می‌خوانید.

برنامه چطور بود؟
- خیلی خیلی خوب بود، واکنش مردم بسیار عالی بود و فکر می‌کنم اجرا هم به خوبی برگزار شد.

به نظرت مردمان جنوب کشورمان کدام سبک آهنگ را بیشتر می‌پسندیدن؟ اسلو یا ریتمیک؟
ببینید هر دو بخش را دوست داشتند اما با توجه به حال و هوای این مردم باید اعتراف کنم که آهنگ‌های ریتمیک و شاد بیشتر برایشان جذابیت داشت.

چطور به یاد ناصر افتادید؟
خب او یکی از اسطوره‌ها بود و یادآوری از او واجب است او پیشکسوت ما محسوب می‌شود.

آیا با او همکاری داشتید؟
نه! ایشان را هیچ وقت ملاقات نکردم اما خاطرشان برایم بسیار عزیز است.

کار و انتشار آلبوم (سرنوشت) به کجا کشید؟
تمام تلاش‌هایمان را می‌کنیم که آلبوم را تا تابستان سال آینده منتشر و پخش کنیم. ولی ممکن هم هست که اسم آلبوم را عوض کنیم

از اقامت خود در این شهر لذت بردید؟
بله بندرعباس هوای عالی داشت و بسیار خوش گذشت
مرسی اجی
فقط عکساش نیومدHuh