انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خودروی سوپر اسپرت الکتریکی با کارآیی فوق العاده + تصاویر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خودروی مفهومی الکتریکی طراحی شده توسط کارشناسان دانشگاه موناش با نام aerius 2025 معرفی شد . مفهوم aerius به معنی نسل جدید خودروی الکتریکی با کارایی بالا است. مفهوم فوق ترکیبی از عملکرد اتومبیل‏های فوق مدرن الکتریکی دو سیستم است.

خودروی سوپر اسپرت الکتریکی با کارآیی فوق العاده

این خودرو شامل دو بخش بوده: بخش اول شامل طرح میچلین فعال در چرخ موتور الکتریکی عقب برای حذف اجزای سیستم تعلیق و بخش دوم نوع موتور روی برد الکتریکی جلو برای شتاب لحظه‏ای و سرعت گرفتن آنی طراحی شده و همین امر باعث ایجاد جریان مناسب هوا در اطراف خودرو در سرعت بالا با توجه به وزن مناسب خودرو می‏شود.
این خودرو بدون داشتن هیچ گونه خروجی آلاینده یکی از ماشین‏های پر طرفدار بین دوستداران محیط زیست بوده که بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.
aerius با ویژگی آیرو دینامیکی کارآمد برای کاهش مصرف انرژی طراحی شده و مصرف انرژی براساس پانل‏های خورشیدی به طور مداوم برای شارژ لوله‏های نانو کربنی به کمک سوپر خازن در طیف وسیعی طراحی گردیده که مزیت آنها این بوده که کربن منتشر نمی‏کنند.به گزارش مجله ماشین یکی از نکات بارز این محصول جنس آن بوده که از آلومینیم و کامپوزیت است. آلومینیم مصرفی به صورت ۱۰۰ درصد بازیافتی بوده و در نتیجه با رفتن به چرخه بازیافت می‏توان برای موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد و هیچ قطعه از آن به سطل زباله راه پیدا نمی‏کند. اما مواد کامپوزیت در این خودرو نیز باعث کاهش وزن خودرو شده و نیز کارایی و بهره‏وری آن را افزایش داده، در نتیجه باعث کاهش مصرف انرژی گردیده است. همین کاهش باعث کم شدن فشار بر سایر تجهیزات حرکتی خودرو شده و در نتیجه زمان کمتری برای شارژ مد نظر است و زمان ماندگاری شارژ برای مسافت‏های دور بیشتر می‏گردد. اما حرف گروه طراحی این بوده که شما سوار بر خودروی خواهید بود که از سیستم پیشرفته چراغ‏ها، نوع موتور فوق پیشرفته الکتریکی، سیستم ارتباطی، شاسی و بدنه منحصر به فرد بهره‏مند است و در عین حال پاک بوده و هدیه به نسل‏های آینده برای محیطی پاک است. این خودرو با دارا بودن بالاترین استاندارد جاده‏ای از اروپا و موسسه استاندارد استرالیا، نمره برتر را به خود اختصاص داده است.
خودروی سوپر اسپرت الکتریکی با کارآیی فوق العاده + تصاویر 1
خودروی سوپر اسپرت الکتریکی با کارآیی فوق العاده + تصاویر 1
وووووووووووووووووووووووااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااووووووووووو​وووووووووووو
چه ماشینی! چه قشنگه,به خدا عشقه!!!!!!!!!!!!!!!!HeartBig GrinHeart
گفتم ببینی چی شدهHuh
باشه بابا تاپیک برای خودت چرا خود کشی میکنی آبجی؟Tongue
خیلی قشنگ بود مرسی
خودروهای الکتریکی خیلی کندن واسه همین به درد نمیخورن
عجب ماشینیه انصافاHeart
یکمی تخیلی
خییلی خوشگله قیمتش چنده؟