انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گروه The Wanted بار دیگر به بریتنی اسپیرز اهانت کرد:
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
و اینک The Wanted در برابر بریتنی- راند دوم!

انتظار نداشته باشید به این زودیا شاهد این باشید که [1] The Wanted با بریتنی پارتی برن و خوش بگذرونن. تام پارکر [2] ، یکی از اعضای رُکگوتر این گروه، در مصاحبه ای با مجلۀ Top of the Pops (بهترینهای پاپ) تیر دیگری به سمت پرنسس پاپ شلیک کرد. وی گفت: «بریتنی دختر خوشگل و خوبیه، اما وقتی با اون ملاقات کردم، انتظار داشتم با شخصیت تر از اینا باشه.»

اگه کمکی بهتون میکنه، تام تصدیق کرد که کمبود شخصیت بریتنی کاملاً هم تقصیر خودش نیست!!!
او خاطرنشان کرد: «من براش احساس تأسف میکنم، آخه این پنج سالۀ اخیر خیلی استرس و فشار روی اون بوده. از سن پایین کارای خیلی زیادی انجام داده.»
باور کنید یا نه، این دومین باریه که اعضای این گروه به بریتنی حمله میکنن. شیوا کِینزواران برخورد غیر معمولی با این ستارۀ پاپ را از زمانی که به تور او پیوسته بودند [3] ، به یاد می آورد.
شیوا در مِی 2012 در مصاحبۀ خود با یک ایستگاه رادیویی نیویورک سیتی به نام «تازه» روی موج 7/102 (Fresh 102.7) گفته بود: «من با مدیر تورم توی راهرو بودم. واقعیتش داشتیم سعی میکردیم با یه لپتاپ به WiFi وصل بشیم ... رومون به طرف وسط راهرو بود. گاردهای بریتنی همراه اون اومدن پایین و به ما گفتن که رومونو بکنیم به دیوار ... آخه دوشیزه اسپیرز دارن از اینجا رد میشن!!! ما که نمیدونستیم چی بگیم.»
اما بریتنی اسپیرز تنها ستارۀ پاپ نیست که The Wanted مورد توهین قرار داده! در طول مصاحبه هایی با Now FM تام، کریستینا اگیلرا را a total b**ch خطاب کرد.
بعد از اینکه The Wanted در شوی کریستینا در شبکۀ NBC، The Voice، ظاهر شدند،تام ادعا کرد: «شاید توی زندگی واقعی اینطوری نباشه، اما نسبت به ما که یه فاح**شه واقعی بود! تمام مدت فقط نشست اونجا و یه کلمه هم با ما حرف نزد.»
شیوا اضافه کرد: «واقعاً که بی ادب بود ... کی اینجوری رفتار میکنه؟»
مکس جورج هم حرف دوستانش را تأیید کرد و گفت: «کریستینا همچین چیز خاصی نیست.»


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/31/Britney-Spears_Boys.jpg/160px-Britney-Spears_Boys.jpg



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://cdn.popdust.com/wp-content/uploads/2012/07/the-wanted-redesign-659x441.jpg