انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: 7 روش برای داشتن پوستی زیبا...
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
7 روش برای داشتن پوستی زیبا...

 7 روش برای داشتن پوستی زیبا... 1

اگر آرزوی پوستی صاف و نرم را دارید، می دانید که باید از پوست در برابر اشعات فرابنفش حفاظت کرد، پوست را مربوط کرده و ده ها کار مختلف روی پوست انجام داد. اما داشتن پوستی زیبا بسیار ساده تر از این است. در زیر 7 روش عنوان شده اند که نتایج آنها بسیار سریع دیده خواهند شد:

1-آب زیاد بنوشید:
مسلماً می دانید که مرطوب کردن پوست تنها نباید از بیرون و بلکه از درون نیز باشد. اما بیشتر افراد این را فراموش می کنند.

2-پوست را تمیز کنید:
یک قانون عالی برای حفاظت از پوست این است که هیچ وقت برای پاک کردن آرایش از صورت قبل از خواب تنبلی نکنید و روی پوستی که کاملا پاک نشده است، از لوازم آرایش استفاده نکید. از اسفنج دیگران برای پنکیک و رژگونه زدن نیز بهیچ وجه استفاده نکنید.

3-موهای خود را از صورت کنار بزنید:
مو غبار و آلودگی را بسیار سریع جذب می کند. موها را به کمک تافت و یا موس از صورت کنار بزنید، وقتی موها روی صورت ریخته اند، می توانند سبب ایجاد حساسیت پوست و آلودگی صورت شوند.

4-از پروسه های آرایشی-درمانی بیش از حد استفاده نکنید:
پاکسازی صورت و سایر روش های مشابه نباید بیش از دو بار در ماه انجام شوند. در غیر این صورت تاثیری منفی روی زیبایی پوست خواهند داشت.

5-شب ها پوست را مربوط کنید:
در زمان خواب پوست احیا و تجدید می شود، از این رو بسیار مهم است که مرطوب سازی پوست را فراموش نکنید. کرم های شبانه برای پوست معمولاً تقویتی و چرب تر از کرم های روزانه هستند.

6-نسخه خانگی برای زیبایی:
نسخه های مادربزرگ های ما هنوز هم مفید هستند. ماسک خیار، توت فرنگی یا پارچه نخی مرطوب شده در شیر برای پوست بسیار مفید هستند و کمک می کنند که پوست تمیز شده و احیا شود.

7-خواب کامل:
بهترین و موثرترین روش برای زیبایی، خواب کامل و قدم زدن در هوای آزاد است. فراموش نکنید که هیچ ماده آرایشی اثر بی خوابی و یا کمبود اکسیژن را پنهان نمی کند. خواب 7-8 ساعته از بروز زودهنگام چین و چروک جلوگیری کرده و پوست را کشیده نگه می دارد.
همانطور که دیدید، چندان هم دشوار نیست که پوستی درخشان و صاف داشت. از همین امروز عمل به این توصیه ها را آغاز کنید.