انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دختری که امسال در american idol نفر دوم شد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جسیکا الیزابت سانچز (به انگلیسی: Jessica Elizabeth Sanchez)‏ متولد ۴ اوت، ۱۹۹۵ یک خوانندهٔ آمریکایی از سان دیگو، کالیفرنیا است. وی نفر دوّم و از فینالیست‌های فصل ۱۱ امریکن آیدل می‌باشد.

دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1دختری که امسال در american idol نفر دوم شد! 1
اصلیش اون مرده بودا
دلم میخواست فیلیپ برنده شه نه جسیکا
(19-04-2013، 9:54)♥♥♥ رومینا ♥♥♥ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
اصلیش اون مرده بودا

خب اون تو دخترا نفر 1 شده