انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی بازیگران فیلم توایلایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نام اصلي:


رابرت توماس پتينسون اسمش تو فيلم:ادوارد كلن

زمینه فعالیت:


بازيگر-مدل-نوازنده

ملیت:


انگليسي

تولد:


۱۳ مه ۱۹۸۶
لندن، انگليس

والدین:


كلر – ريچارد



سال‌های فعالیت:


۲۰۰۴ تاكنون


خون اشام وارد می شود...

رابرت پتینسون (به انگلیسی: Robert Pattinson) (زاده ۱۳ مه ۱۹۸۶ در لندن) بازیگر، مدل و نوازنده انگلیسی است و بخاطر ایفای نقش ادوارد کلن در فیلم سینمایی گرگ و میش ستوده شد.

مادرش کلر در آژانس مدل کار می‌کرد و پدرش ریچارد صادرات ماشین از کشور آمریکا داشت. او فعالیت خود را از تئاتر بازیگران آماتور بارنرز شروع کرد , بعد از کسب تجربه کافی او توانست وارد حرفه بازیگری شود .

او از طریق آژانسی که تهیه کنندگی فیلم Tess of the D'Urbervilles را بر عهده داشت توانست وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شود . رابرت دو خواهر دارد به نام های Ljzzy وVictoria که لیزی 23 ساله است و دریک گروه موسیقی کار میکند و ویکتوریا 25 ساله و در کار تبلیغات است.

رابرت در سال ۲۰۰۴ به عنوان نقش دوم در مجموعه‌ای تلویزیونی-سینمایی به عنوانRing of the Nibelungs بازی کند که بعدها نقش او حذف شد. سپس در فیلم هری پاتر و جام آتش نقش سدریک دیگوری را ایفا کرد. که بازی او بسیار ستوده شد و برخی معتقدند که بازی او در گرگ و میش مدیون حضورش در هری پاتر بوده است. رابرت در نقش ادوارد کالن در فیلم سینمایی گرگ و میش ایفای نقش کرد ادوارد خون آشام ۱۰۹ ساله‌ای است که از اینکه تبدیل به هیولا شود متنفر است بخاطر همین از خون حیوانات تغذیه می‌کند نه از خون آدم‌ها. و عاشق دختر نوجوانی به اسم بلا می‌شود.او در نقش سالوادور دالی نقش اصلی فیلم خاکستر کم (Little Ashes) و همچنین در فیلم چگونه باشی که یک کمدی انگلیسی است, ایفای نقش کرده است.

اين بازيگر محبوبم خيلي فيلم بازي نكرده ولي تو فيلم گرگ و ميش كولاك كرد...مهم اينه كه كارش حرف نداره همینو بسHeart



نام کامل :کریستن جیمز استوارت-اسمش تو فيلم: بلا سوان(عاشق دلباخته آقا ادوارد)

تاریخ تولد : نهم آوریل 1990

محل تولد : لس آ نجلس (کالیفرنیا)

حرفه : بازیگر(بيكار!!)

دوره ی فعالیت : از سال 1999 تاکنون

استوارت در لس آنجلس (کالیفرنیا) به دنیا آمد و در آنجا بزرگ شد . پدرش ، جان استوارت ، یک مدیر نمایش و تهیه کننده ی تلویزیونی بود که برای شبکه ی Fox کار می کرد . مادرش ، جولز ، اصلیتی استرالیایی داشت . او یک برادر بزرگتر هم به نام کامرون دارد . كريس مدرسه را تا سال هفتم دنبال کرد ، و بعد تحصیلاتش را به همان شکل ادامه داد و دبیرستان را تمام کرد .

فعالیت بازیگری كريستن در سن هشت سالگی اش شروع شد ، بعد از اینکه یک نماینده بازی او را در نمایش نامه ی کریسمس مدرسه ی ابتدایی اش دید . اولین نقش او اجرای یک نقش بدون دیالوگ در فیلمThe Thirteenth Year بود . بعد از آن او نقش دختری را در فیلم The Flintstones in Viva Rock Vegas بازی کرد که حلقه ای را پرتاب می کند . سپس در فیلم The Safety of objects نقش دختر پسر واری را بازی کرد که مادر بیوه اش مشکلات زیادی داشت با بازي ( Patricia Clarkson ) كريس نقش اصلی را در فیلم هالیوود ای Panic Room داشت ، او نقش دختر عبوس و دیابتی یک مادر طلاق گرفته را بازی کرد ( با بازي Judy Foster ) نقدهای این فیلم به طور کلی مثبت بود و استوارت توانست نظرهای مثبتی را برای بازی خوبش به دست آورد.

بعد از موفقیت فیلم Panic Room وي در یک فیلم ترسناک دیگر به ایفای نقش پرداخت ، Cold Creek Manor ، او نقش دختر Dennis Quaid و Sharone Stone را به عهده داشت ، اما این فیلم عملا از جدول باکس آفیس خارج شد .
فیلم بعدی ، نقش اول را برای او به همراه داشت ، در فیلم اکشن و کمدی Catch That Kid روبروی Max Thieriot و Corbin Bleu به ایفای نقش پرداخت . همچنین او در فیلم Undertow در نقش لیا بازی کرد .
بدون شک تحسین برانگیزترین ایفای نقش او در فیلم تلویزیونی Speak بود ، نمایشنامه ی این فیلم اقتباسی از رمان Laurie Halse Anderson است . كريستن استوارت که هنگام بازی در این فیلم 13 ساله بود ، در نقش یک دختر دبیرستانی به نام Mlinda Sordino ظاهر شد ، دختری که بعد از یک ماجرا از تماس برقرار کردن به صورت شفاهی خودداری می کند و با پریشانی های احساساتی زیادی دست و پنجه نرم می کند . كريس برای این فیلم مورد تحسین افراد زیادی قرار گرفت ، او در این فیلم فقط چند خط دیالوگ داشت اما توانست تفسیرهای ذهنی اش را به خوبی در فیلم به نمایش بگذارد .

در سال 2005 او در یک فیلم تخیلی به نام Zathura ظاهر شد و در آن فیلم نقش لیسا را ایفا کرد . خواهر بی مسئولیت دو پسر کوچک که به خاطر بازی کردن با یک نوع تخته ی بازی به فضا می روند و خانه ی آنها تبدیل به یک سفینه ی فضایی می شود . منتقدان نظر مثبتی راجع به این فیلم داشتند ، اما بازی کریستن در این فیلم چندان به چشم نیامد و مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت چون شخصیت او در مدت زیادی از فیلم بی حرکت و ثابت بود . سال بعد اودر فیلم Fierce People در نقش مایا بازی کرد و بعد از آن نقش اصلی فیلم ترسناک The Messengers به او رسید .

بازی خوب کریس با فیلم هایی همچون In The Land Of Woman ، The Cake Eaters ، Into the Wild و Jumper ادامه پیدا کرد تا اینکه در 16 نوامبر 2009 کمپانی سامیت اعلام کرد که كريستن استوارت در نقش ایزابلا ماری سوان در فیلم Twilight بازی خواهد کرد ، فیلمی بر اساس رمان پرفروش استفنی مایر .
استوارت در این فیلم به همراه رابرت پنتینسون ( ادوارد کالن ) به ایفای نقش پرداخت . فیلمبرداری این فیلم از فوریه ی 2008 آغاز شد و در می 2008 به پایان رسید . Twilight در 21 نوامبر 2008 به اکران سینماهای آمریکا در آمد . بعد از اکران فیلم Twilight وي برای بازی در نقش بلا سوان جایزه ی بهترین ایفای نقش بازیگر زن MTV را از آن خود کرد . او در فیلم New Moon که در نوامبر 2009 به اکران در می آید نیز به ایفای نقش پرداخته است .

استوارت در فیلمی به نام K-11 به همراه نیکی رید (بازیگر نقش رزالی در فیلم گرگ و میش ) به کارگردانی مادرش بازی خواهد کرد ، ماجرای این فیلم در خوابگاه زندان یکی از شهرهای اطراف لوس آنجلس اتفاق می افتد و نکته ی دیگر اینکه شخصیت کریستین و نیکی در این فیلم مردانه است .



همچنین او در فیلم The Runawaysدر نقش Joan Jett به کارگردانی و نویسندگی Floria Sigismondi نیز بازی خواهد کرد . او هنگام سال نو 2008-2009 با Joan Jett ملاقات کرد تا برای این نقش آماده شود . وي امیدوار است که در این فیلم بتواند به خوبی آواز بخواند .

زندگی شخصی:

او در حال حاضر در WoodLand Hills در لوس آنجلس زندگی می کند .
استوارت در مصاحبه با Venity Fair اعلام کرد که به زندگی و کار در استرالیا علاقمند است . "من خیلی دوست دارم به دانشگاه سیدنی برم . مادر من هم اهل آنجا هست "
جدا از بازیگری او دوست دارد هرچه زودتر به دانشگاه برود . "من می خوام به کالج برم تا ادبیات بخونم ، من می خوام که یه نویسنده بشم ، منظورم اینه که کاری رو که الان انجام میدم دوست دارم اما تمام چیزی نیست که می خوام انجام بدم "
استوارت یه نوازنده ی گیتار و خواننده هم هست


نام کامل : تیلور دنیل لاوتنر(نام تو فيلم:جيكوب بلك)

تاریخ تولد : 11 فوریه 1992

محل تولد : گرند رپیدز (میشیگان)

حرفه : بازیگر – دوبلر

دوره ی فعالیت : از سال 2001 تاکنون

لاوتنر در گرند رپیدز (میشیگان) به دنیا آمد ، مادرش دبورا کارمند یک کمپانی نرم افزار و پدرش دنیل لاوتنر خلبان خطوط هوایی تجاری بود . او تقریبا ریشه های هلندی ، آلمانی و فرانسوی دارد و به نظر می رسد که درصدی از نژاد آمریکایی های بومی ( سرخپوست ها) را هم داشته باشد ( مخصوصا) Ottawa وPotawatomiکه به نظر می رسد به خاطر اجداد مادرش باشد . او یک خواهر کوچکتر از خودش به نام مکنا دارد .

تیلور در هنرهای رزمی مهارت زیادی دارد ، او از سن شش تا سیزده سالگی به یادگیری کاراته پرداخت . وقتی یازده ساله بود در مسابقات جهانی ناسکا (کمربند مشکی) به مقام اول رسید و در سن دوازده سالگی قهرمان نونهالان جهان شد .

Twilightدر فيلم گرگ و ميش در نقش کاراکتر جیکوب بلک که یک بومی آمریکایی بود بازی کرد . فیلمی بر اساس رمان پرفروش استفنی مایر . به دلیل اینکه کاراکتر جیکوب بلک در کتاب دوم (ماه نو) تغییرات مهمی در فرم بدنش داشت کارگردان فیلم ماه نو به این فکر افتاد که از بازیگر دیگری به جای لاوتنر استفاده کند . او برای اینکه این نقش را حفظ کند تمرین هایی را برای کشیده تر شدن اندامش انجام داد(عجب!!!جلل خالق) و نزدیک به سی پوند وزنش را اضافه کرد .



نظظظظظظرررررررر وووووو سسسسسپپپپپاااااسسسسس لطفا
پس بقیه بازیگرا کجان؟Huh
نام اصلي:


رابرت توماس پتينسون اسمش تو فيلم:ادوارد كلن

زمینه فعالیت:


بازيگر-مدل-نوازنده

ملیت:


انگليسي

تولد:


۱۳ مه ۱۹۸۶
لندن، انگليس

والدین:


كلر – ريچارد



سال‌های فعالیت:


۲۰۰۴ تاكنون
مرسی خیلی خوب بود
pas baghiye chi shodan?? peter va elizabeth reaser,nikki reed,kellan lutz,ashley greene,jackson rathbonr,mackenzie foy??
بازم بازیگر بودااااا

سنشو نزده
خیلی فیلم توپیه مخصوصا قسمت اخرش تو جنگ.
HeartHeartBlushBlushWinkWink:cool::cool: