انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سریع ترین اینترنت خانگی جهان در ژاپن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سریع ترین اینترنت خانگی جهان در ژاپن 1

پس از ارائه اینترنت پرسرعت!!! توسط گوگل که با گوگل فیبر امکان پذیر شده بود و سرعتی معادل ۱ گیگابیت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار می داد ؛ امروز رسما یک شرکت اینترنتی در ژاپن اعلام کرده می تواند سرویس اینترنت ۲ گیگابیتی را برای کاربرانش فراهم کند. So-net شرکتی است که با پشتیبانی کمپانی سونی پهنای باند ۲ گیگابیتی را برای کاربران خانگی فراهم کرده است تا بتواند به نوعی گوگل را پشت سر بگذارد. سرعت دانلود اینترنت پرسرعت!!! ژاپنی ها ۲ گیگابیت است و سرعت آپلود آن ها نیمی از سرعت دانلود یعنی ۱ گیگابیت در ثانیه که سرعت بسیار فوق العاده و هیجان انگیزی است. اما قیمت این سرویس هم فوق العاده جذاب است ؛ تنها ۵۱ دلار برای هرماه و البته هزینه ای حدود ۵۴۰ دلار راه اندازی اولیه که با این کیفیت و سرعت ، بسیار ناچیز به نظر می رسد. البته یک قرار داد دو ساله که کاملا به نفع طرفین است استفاده از این سرویس را تکمیل می کند. هرچند قوانین کپی رایت و بسیاری موارد دیگر محدودیت هایی را برای این گونه سرویس ها ایجاد می کند اما نباید از حق بگذریم که سرعت ۲ گیگابیت هم فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. حالا اگر شما هم از این سرویس ها در اختیار داشتید به دنبال چه فایل هایی برای دانلود بودید ؟
دو گیگابایت بر ثانیهConfusedConfusedConfusedConfused
میشستم تو تقریبا 15 20 ثانیه ورژن 5.0.9 وارکرافت رو دانلود می کردم .اخه لا مصب تقریبان 30 گیگ هست بازیش گیم نت ها هم نامردا مجانی نمی دن.crying
اصلا اینترنت ایران که اینترنت نیست؟منم وقتی لوس آنجلس بودم ، سرعت نتش درحدی بود که 10 صفحه هم باز میکردی با سرعت نور باز میشد!
p336
ایران این حرفا عمرا Big Grin
الان این تاپیک رو گذاشتی دل مارو بسوزونی؟Dodgyاگه اره باید بگم موفق شدی حالا زنگ بزن اتش نشانی
خذا شانس بده
خوش ب حالشون!cryingcryingcrying