انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ام جی 350
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ام جی 350
در این روزها که قیمت خودرو سر به فلک کشیده و داشتن یک خودروی با کیفیت و خوب برای بسیاری به رویا تبدیل شده است، هنوز شاهد ورود محصولات جدید و روز دنیا مانند هوندا سیویک به بازار هستیم که اگرچه در کیفیت آن ها و پسندیده بودن ورود محصولات روز دنیا به بازار شکی نیست، اما با توجه به سیاست های موجود، احتمالا قیمت بالای آن ها، بسیاری را از خرید آن ها منصرف می کند.
برگردیم به بحث اصلی! مدیا موتورز، نماینده محصولات ام جی در ایران، توانسته مجوز ورود یک خودروی جدید به نام ام جی 350 را بگیرد که می خواهیم به صورت مختصر به بررسی آن بپردازیم تا ببینیم چه خودرویی می خواهد به بازار بیاید و رنگ و بوی خیابان های کشور را کمی بهبود ببخشد.
ام جی 350 در مدل های مختلف S، C و D عرضه شده که البته همگی آن ها به پیشرانه 1.5 لیتری Vti-TECH مجهز هستند و توانایی تولید 107 اسب بخار را دارد. روی این خودرو می توان گیربکس 5 سرعته دستی و یا 4 سرعته خودکار نصب کرد که احتمالا نمونه خودکار آن به بازار داخل راه یابد.
طراحی خوب ام جی 350 می تواند تضمین کننده فروش خوب آن باشد و اعتبار این برند را در بازار بهبود ببخشد. تجهیزات مناسب و مختلفی به صورت استاندارد و سفارشی روی ام جی 350 نصب می شوند که می توان به گرمکن آینه های جانبی، روکش چرمی صندلی ها و فرمان، تنظیم الکتریکی صندلی راننده در 6 جهت، نشان دهنده باد لاستیک ها، دوربین عقب، سانروف، سیستم صوتی با قابلیت پخش DVD و مجهز به 6 و یا 8 اسپیکر و ترمزهای ABS، EBD، BA و CBC اشاره کرد.
همانطورکه می دانید، قیمت خودرو در بازار غیر قابل پیش بینی است و هر روز می توان منتظر اتفاقی جدید و بر هم خوردن دوباره بازار نابسامان بود، اما اگر شرایط کنونی را در نظر بگیریم، باید انتظار داشت ام جی 350 که در بازارهای جهانی با قیمتی حدود 13 هزار دلار به فروش می رسد، در بازار داخل با قیمتی در حدود 70 میلیون تومان عرضه شود.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ام جی 350 1