انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انفجارهای سوریه سرپوشی بر پیروزی‌های ارتش است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با فارس:
انفجارهای سوریه سرپوشی بر پیروزی‌های ارتش است
«عمار الاسد» نماینده پارلمان سوریه تاکید کرد، انفجارهای اخیری که سوریه را هدف گرفته دلیل آشکاری بر ناامیدی و شکست گروه‌های تروریستی و اقدامی برای سرپوش گذاشتن بر پیروزی‌های ارتش سوریه در میدان‌های نبرد است.

انفجارهای سوریه سرپوشی بر پیروزی‌های ارتش است 1

«عمار الاسد»، نماینده پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق تاکید کرد که ارتش سوریه همچنان به مبارزه خود با افراد مسلح و گروه‌های تروریستی تا از بین بردن کامل آنها ادامه می‌دهد که تلاش می‌کنند، با بمبگذاری‌های تروریستی مردم سوریه را به وحشت بیاندازند و روح ملی‌گرایی را در آنها بکشند و روح صلح و زندگی مسالمت‌آمیز را از آنها محروم کنند که مخالف تمام اقدامات خرابکارانه و تروریستی آنهاست.
عمار الاسد در ادامه با اشاره به اینکه بمبگذاری‌های اخیر واکنشی به موفقیت‌ها و پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در میدان‌های مختلف نبرد بود، تاکید کرد که مردم سوریه می‌دانند که برخی کشورها گروه‌های تروریستی و افراد مسلح و به طور مشخص «جبهه النصره» را مامور کرد تا دست به چنین کشتارها و بمبگذاری‌های تروریستی علیه مردم سوریه بزنند.
این نماینده پارلمان سوریه در ادامه گفت که مردم سوریه تصمیم قاطع خود جهت مقابله با گروه‌های تروریستی و مقابله با آنها تا نابودی کامل‌اشان را گرفته است.
عمار الاسد با توصیف این اقدامات تروریستی به اقداماتی احمقانه که بیانگر ضعف نفس و ناکامی افراد مسلح و گروه‌های تروریستی است، گفت که این انفجارها در زمانی به وقوع پیوستند که ارتش سوریه در سه روز اخیر موفقیت‌های بسیار و چشمگیری را احراز کرده و پیش از این نیز موفق شده بود، مناطق استراتژیک نظامی را از کنترل گروه‌های مسلح تروریستی خارج کند، به همین دلیل این امری طبیعی است که این گروه‌ها و حامیان آنها دست به چنین اقدامات تروریستی بزنند