انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: الزهار: تبادل زمین با دشمن صهیونیستی به منزله تحریف تاریخ است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد اصول و حقوق ثابت ملت فلسطین و مقدسات آن به هیچ وجه قابل تغییر نبوده و معامله‌ای بر سر آن انجام نمی‌گیرد.

الزهار: تبادل زمین با دشمن صهیونیستی به منزله تحریف تاریخ است 1

به گزارش خبرگزاری فارس، «محمود الزهار» در اظهاراتی ضمن اشاره به اینکه حقوق ملت فلسطین در هر زمینه ای ثابت است، تشریح کرد که هیچ طرف یا دولتی نمی تواند این ملت را از حق بازگشت به سرزمینی که از آن کوچانده شده، محروم کند.
وی تصریح کرد که ملت فلسطین از 4 اصل ثابت و محکم برخوردار است که این 4 اصل عبارتند از: عقیده، سرزمین، مقدسات و حق بازگشت آوارگان فلسطینی به شهر و دیار خود.
وی از تمامی ملت فلسطین در داخل و خارج دعوت کرد به حقوق مشروع و ثابت و مقدسات و عقیده خود پایبند بوده و به هیچ وجه از ذره ای از خاک فلسطین چشم پوشی نکنند.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این رهبر فلسطینی تاکید کرد که بیش از 60 درصد ملت فلسطین از زمان فاجعه اشغال فلسطین در سال 1948 که شصت و ششمین سالروز این فاجعه برابر است با 15 ماه جاری، از سرزمین خویش کوچانده شده اند.
محمود زهار اقدام کمیته طرح صلح عربی در راستای ازسرگیری مذاکرات بی نتیجه سازش میان تشکیلات خودگردان و دشمن صهیونیستی در قبال مبادله اراضی فلسطینی را تغییر و تحریف تاریخ عنوان کرد.