انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ۴ دلیل که آمریکا را از حمله نظامی به سوریه بازمی‌دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
افسران ارشد ستاد مشترک ارتش فرانسه تاکید می‌کنند چهار عامل، غرب و آمریکا را از دخالت نظامی در سوریه بازمی‌دارد.

۴ دلیل که آمریکا را از حمله نظامی به سوریه بازمی‌دارد 1

به گزارش خبرگزاری فارس، «نضال حمادة»، نویسنده و روزنامه‌نگار جهان عرب در گزارشی که شبکه المنار آن را منتشر کرد، تاکید می‌کند که چهار دلیل آمریکا را از حمله نظامی به سوریه باز می‌دارد، به خصوص آنکه در ستاد مشترک ارتش فرانسه سخن از این است که احتمال برکناری «بشار اسد» از قدرت بسیار اندک است. همانگونه که آمریکا و انگلیس نیز تاکید بر برکناری رئیس جمهوری سوریه از قدرت ندارند.
حماده در ادامه گزارش خود تاکید می‌کند که عملیات نظامی آمریکایی در سوریه غیر ممکن است و در این ارتباط سخنان یکی از دیپلمات‌های سابق فرانسوی را نقل می‌کند که چنین دخالتی حاصل نمی‌شود، مگر اینکه ارتش سوریه اقدام به استفاده از سلاح شیمیایی کند و اینکه هرچه تاکنون درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی بیان شده مورد تاکید نیست.
حماده همچنین می‌افزاید: افسران ستاد مشترک ارتش فرانسه تاکید می‌کنند که برای دخالت نظامی در سوریه به حدود 300 هزار نظامی نیاز است که هم اکنون تامین چنین نیروی انسانی برای غرب و آمریکا ممکن نیست.
آنها در ادامه می‌افزایند که آمریکا به دلیل گرفتاری در عراق و افغانستان به هیچ وجه خواهان درگیر شدن در جنگی دیگر در منطقه خاورمیانه نیست. این درحالی است که معارضان مسلح از کشورهای غربی و آمریکا خواستار حمله نظامی هوایی و موشکی به مراکز و پایگاه‌های استراتژیک و حیاتی نظام سوریه هستند و این امری بسیار خطرناک به شمار می‌آید، چراکه پدافند هوایی ارتش سوریه بسیار قدرتمند است.
همچنین این افسران فرانسوی تاکید می‌کنند: در سامانه‌های موشکی و مراکز پدافند هوایی ارتش سوریه افسران روس نیز حضور دارند که به این حضور باید حضور ایران را نیز اضافه کرد و این کار را دو چندان سخت خواهد کرد.
حماده در ادامه گزارش خود تاکید می‌کند که مسلح کردن معارضان سوری برای غرب هم اکنون به امری مشکل و سخت تبدیل شده است، چون غرب و آمریکا نمی‌داند که معارضان مسلح این سلاح‌ها را در چه راه به خدمت خواهند گرفت، از جمله اینکه این بیم وجود دارد که این سلاح‌ها به دست عناصر القاعده در سوریه بیافتد.
در خصوص سلاح‌های شیمیایی سوریه هم یک افسر فرانسوی می‌گوید که فرماندهان ارشد نظامی فرانسه تاکید می‌کنند، سلاح‌های شیمیایی سوریه در بیش از 4 منطقه نگهداری می‌شود و برای ورود به سوریه و به دست گرفتن کنترل این مراکز نیاز به حدود 20 هزار نظامی است، افزون بر اینکه چنین اقدامی با خطرات بسیاری نیز همراه است، به همین دلیل سخن گفتن از سلاح‌های شیمیایی را باید تنها در چارچوب فشارهای غرب علیه سوریه ملاحظه کرد.
حمادة در پایان تاکید می‌کند که از سخنان فوق برداشت می‌شود که چهار دلیل غرب و آمریکا را از دخالت نظامی در سوریه باز می‌دارد:
- عدم تمایل دولت اوباما به ورود به جنگ سوم در منطقه خاورمیانه به دلیل نداشتن امکانات این امر
- حضور روس‌ها در سامانه‌های پرتاب موشکی سوریه
- حضور ایران در سوریه بنابر اظهار افسر فرانسوی
- تسلط گروه‌های جهادی تکفیری بر پیکره نظامی معارضان سوری و بیم افتادن سلاح‌ها به دست این عناصر.
راستش دلیل های زیادی داره که امریکا نمیتونه به سوریه حمله کنه یکیش اینه که امریکا به جهیزیه ننش خندیده که میخواد به سوریه حمله کنه ؟ Angry مگه ایران و روسیه اینجا کشکن؟در ضمن عراق و لبنان هم توی خط مقدم به احتمال خیلی بالا حضور دارنSleepy لبنان که معلومه چرا چون بعد از سوریه نوبت اونه ولی عراق : نوبت اون بعد از لبنان و سوریه اس و بعدشم ایران و بعدش هم نظم نوین جهانی .... :cool: به همین خاطر هست که مساله ufo ها رو به پیش کشیدن (نمیدونم اطلاعات دارین یا نه ولی همین کلمه انگلیسی رو توی گوگل سرچ کنین میفهمین من چی میگم) در واقع ufo ها همان تسلیحات فوق پیشرفته امریکا ست که به دروغ گفته اینا برای فضایی هاست (من نمیگم هیچ موجود بیگانه ای وجود نداره ها چون قران هم اشاره کرده که {با هیچ عقل سلیمی مطابق نیست که جهان به این بزرگی فقط برای انسان خلق شده باشد...} همونجور که گفتم نمیگم هیچ موجود بیگانه ای نیس اما اینی که امریکایی ها میگن دروغ محضه)حالا این دروغا رو گفتن تا توجه همه به موجودات فرا زمینی پرت بشه و در این صورت هست که اختلافات کمرنگ میشه{چونیه خطر فرازمینی داره انسان رو تهدید میکنه} و اینجوری نظام نوین جهانی رو شکل میدن که بر پایه فراماسونری یا شیطان پرستی هست .....Sleepy{همه ی اینا تکه های پازلی هست که اگه اونا رو به هم وصل کنین متوجه میشین . من که متوجه شدم}
یه سوال : اگه دقت کرده باشین توی طراحی دلار یه هرم هست که نوکش یه چشم تابنده داره {چشم چپ شیطان} یعنی چشمی که به دنیا تسلط داره اما چرا این چشم از هرم جداست و فاصله داره؟Huh بله درسته موقعی به هرم وصل میشه که نظم نوین جهانی شکل بگیره و اون موقع  شیطان را احظار میکنند و میگویند زمین را برای حضورت محیا ساختیم و همه ی  مسلمان ها {شیعه . سنی . یهودی (واقعی هاش)......} قربانی تو خواهند شد

راستی تا یادم نرفته بگم اونا به خدا اعتقاد دارن اما میگن یعنی شعارشون اینه : سرور بودن در جهنم بهتر از بنده بودن در بهشت است....
Sleepyامیدوارم هرچه زود تر امام زمان ظهور کنه.....
وخداوند و اهلش پیروزند.....Angel
اگه خوشتون اومد سپاس بدین ممنون و مرسیSmile