انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جنگنده اف-22 آمریکا در فلوریدا سقوط کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جنگنده اف-22 آمریکا در فلوریدا سقوط کرد 1

خبرگزاری فارس: منابع نظامی آمریکا از سقوط یک فروند جنگنده اف-22 نیروی هوایی این کشور در جاده‌ای در فلوریدا خبر دادند.


به گزارش فارس به نقل از شبکه اسکای‌نیوز، یک جنگنده نیروی هوایی آمریکا در نزدیکی یکی از جاده‌های اصلی فلوریدا سقوط کرده است. این خبر را منابع نظامی آمریکا اعلام کرده و گفته‌اند که خلبان جنگنده پیش از برخورد جنگنده با زمین، از آن خارج شده است.

این حادثه عصر پنج‌شنبه (به وقت محلی) در نزدیکی پایگاه هوایی «تایندال» رخ داده است. بر اثر سقوط این جنگنده بخشی از بزرگراه مسدود شده است.

«راچل السی» سخنگوی این پایگاه هوایی اعلام کرده است که بر اثر این حادثه به کسی آسیبی وارد نشده است. این جنگنده در یک منطقه جنگلی و بر روی درختان سقوط کرده است.

هنوز دلیل سقوط این جنگنده مشخص نشده است. این اولین بار نیست که جنگنده‌های 190 میلیون دلاری اف-22 آمریکا سقوط می‌کنند. آمریکا چند سال است که به دنبال برطرف کردن مشکل این جنگنده‌ها است، ولی تاکنون موفق به این کار نشده است.
عجب دروغ گو هایی ان بی پدرا Angry کجاش توی جنگل روی درختا سقوط کرده ؟ اینجا که دشته؟جاده هم مسدود نشده ؟Angry عجب عوضی هایی ان پس حتما خلبان هم کشته شده که اینقدر خالی میبندن یا شایدم عکسه دروغیه Dodgy ولی در هر صورت یه جای کار میلنگه..... ولی عجب چرمی داره طرف روی داشبورد ماشینشTongue
از کجا مشخصه که این جنگنده اس که سقوط کرده تو عکس؟