انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ۲۰۱۲ سال تبلت های ارزان قیمت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

اگر شما هم مثل خیلی های دیگر به دنبال خرید یک تبلت با امکانات خوب هستید اما قیمت بالای این تبلت ها مانع خرید شما میشوند، بهتر است بدانید که در سال ۲۰۱۲ قیمت این محصولات بشدت کاهش پیدا می کند.

همانطور که مطلع هستید هم اکنون خرید یک تبلت خوب مستلزم پرداخت حداقل ۶۰۰ دلار می باشد و اگر بدنبال امکانات جانبی بیشتری هستید، باید این مبلغ را ۱۱۰۰ دلار نیز بالا ببرید، اما در سال آینده همه چیز عوض خواهد شد و قیمت های ذکر شده کاملا دگرگون خواهند شد.


کارشناسان معتقدند با پیشرفت تکنولوژی نه تنها محصولات بهتر و با کیفیت تری تولید می شوند بلکه قیمت آنها نیز کاهش پیدا می کند. بر همین اساس یکی از محققین سایت DigiTimes معتقد است بدلیل عرضه eReader و تبلت های بسیار ارزان و در عین حال با کیفت از سوی برخی شرکت ها مانند آمازون، دیگر تولید کنندگان مجبور خواهند شد که قیمت تبلت های خود را پایین بیاورند تا سهم خود را در بازار از دست ندهند.

۲۰۱۲ سال تبلت های ارزان قیمت  1
این سایت اعلام کرده که در سال ۲۰۱۲ قیمت تبلت های ۱۰٫۱ اینچی بطور میانگین از ۴۹۹ دلار به ۲۹۹ کاهش می یابد و قیمت تبلت های ۷ اینچی نیز از ۳۹۹ دلار کنونی به ۱۹۹-۲۴۹ دلار سقوط می کند. البته قسمتی از این کاهش قیمت بدلیل افزایش تقاضا در بازار های جهانی است که این دلیل نیز تاثیر زیادی در کاهش قیمت این محصولات نوظهور دارد. به هر حال با کاهش قیمت جهانی این محصولات می توان امید داشت در کشور عزیزمان نیز این قیمت ها به همان اندازه کاهش پیدا کنند و امکان خرید این محصولات برای مردم عادی بیشتر شود.


به نظر من به هیچ عنوان این امکان نداره
شاید از بقیه ی شرکت ها کم بشه اما از اپل کم نمی شه
دستت دردنكنهBig GrinBig Grin
ممنون امسال که سال 2013 هست واقعا تبلت های ارزون قیمت زیاد شده
تبلت من galexy tab3
خيلي هم ارزون خريدمش
TongueTongueTongue

به سلامتی اون پاک کی که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک کردSmileHeart