انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جزئیات معتبر درباره ی گالاکسی نوت3
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در مورد گلکسی نوت 3 و شایعات آن تا کنون چندین خبر مختلف ارائه شده است.



به گزارش جی اس ام امروز خبری جدید به SamMobile رسیده است، این وبسایت گزارش داده که منبع خبری معتبری که در داخل سامسونگ دارد اعلام کرده گوشی گلکسی نوت 3 بهترین گوشی سامسونگ تا به حال خواهد بود و طرفداران بیشماری خواهد داشت.



این منبع گفته که گلکسی نوت 3 صفحه نمایش 5.99 اینچی با کیفیت فول اچ دی و از نوع سوپر آمولد خواهد داشت که ریز پیکسل‌های آن همان ساختار الماس شکلی که برای گلکسی اس 4 به کار رفته را دارد.



دوربین این گوشی قرار است 13 مگاپیکسلی باشد، پردازنده آن 8 هسته‌ای و از نوع Exynos 5 Octa خواهد بود، همچنین GPU این گوشی 8 هسته‌ای و از نوع Mali 450 است. رم گوشی قرار است 3 گیگابایتی باشد. اندروید آن آخرین نسخه و نسخه 4.3 خواهد بود.







اندازه گوشی همان اندازه‌ای است که در حال حاضر برای گلکسی مگا 5.8 در نظر گرفته شده است اما لبه‌های صفحه نمایش بسیار نازک‌تر خواهد بود.



این منبع اعلام کرده که سامسونگ هنوز برای طراحی این گوشی تصمیم نگرفته است و به این موضع فکر می‌کند که آیا از صفحه نمایش خمیده در آن استفاده کند یا خیر؟ اما اگر سامسونگ یک طراحی جدید برای این گوشی در نظر نگیرد همان طراحی گلکسی اس 4 را در اینجا نیز خواهیم دید.



نسل سوم گلکسی نوت در اواخر مرداد و یا شهریور ارائه خواهد شد و به احتمال قوی دز نمایشگاه IFA 2013 در برلین شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.