انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جاستین بیبر : من آدم بدی نیستم !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
.

جاستین بیبر : من آدم بدی نیستم ! اختصاصی آفتاب آرشيو شده
جاستین اخیرا" بخاطر درگیریهای متعددش با دیگران ، تیتر بسیاری از خبرهاست و از اینکه نام او به عنوان یک نوجوان مشکل دار در همه رسانه ها مطرح می شود خیلی ناراحت است.

جاستین اخیرا" بخاطر درگیریهای متعددش با دیگران و انجام کارها و رفتارهای ناخوشایند ، تیتر بسیاری از خبرهاست و از اینکه نام او به عنوان یک نوجوان مشکل دار در همه رسانه ها مطرح می شود خیلی ناراحت است.


جدیدترین مشکلی که این خواننده نوجوان بوجود آورده است و پرونده آن هنوز هم در جریان است ، ماجرای درگیری او با یکی از همسایه هایش است . روز سه شنبه ، جاستین چند ساعت بعد از اینکه به خانه خود واقع در کالیفرنیا بازگشت با یکی از همسایه های خود دعوا کرد .


بعد از این درگیری ، همسایه جاستین از او رسما" شکایت کرد و او را به تهدید لفظی و برخورد فیزیکی متهم کرد .


با اینحال از نظر جاستین ، انتشار خبرهای درگیریهای او و مطرح شدن نام او به عنوان یک نوجوان مشکل دار عادلانه نیست زیرا او هرگز دوست ندارد کاری انجام دهد که برای دیگران مشکل و مزاحمت ایجاد کند.


این نوجوان مشهور ۱۹ ساله گفت:« بزرگترین تصور غلطی که در حال حاضر درباره من وجود دارد این است که من آدم بدی هستم . من از این موضوع خیلی ناراحتم . من قلب بزرگی دارم و دوست دارم یک الگوی خوب برای نوجوانان دیگر باشم اما برخی مردم دوست دارند من شکست بخورم ... من هم مثل بقیه آدمها گاهی اشتباه و خرابکاری می کنم و این خیلی طبیعی است .... زیرا من جوانم و دوست دارم سرگرمی و تفریح داشته باشم که هیچ اشکالی هم ندارد.»
بالاخره حرف حساب این جاس چیه میگه من آدم بدیم یا میگه من آدم بدی نیستم؟؟؟/2i8d2i8d2i8d2i8d2i8d2i8d
من اونطور نیست ازش بدم بیاد دیوونش هم نیستم ولی چون وان دی وخیلی از دوستام بلیبر هستن پس منم نمیتونم بهش توهین کنمBig Grin
لابد مشكلايي كه جاستين درس مي كنه خيلي بزرگن كه اينقدر ازش بدشون مياد
چرا اتفاقا ادم بدیه :/
(22-05-2013، 19:04) *Nafas* نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
دوست دارم یک الگوی خوب برای نوجوانان دیگر باشم اما برخی مردم دوست دارند من شکست بخورم ... من هم مثل بقیه آدمها گاهی اشتباه و خرابکاری می کنم و این خیلی طبیعی است .... زیرا من جوانم و دوست دارم سرگرمی و تفریح داشته باشم که هیچ اشکالی هم ندارد.»
اگه دوس داره یه الگوی خوب باشه باید رفتارش رو عوض کنه 
اشتباه کردن طبیعیه ولی نه به اندازه ای که این میکنه
بعدشم به خرابکاری به درس کردن تفریح نمیگن 
 טּ פֿـیر هــیچم بـב نے Heart
جاس ازدرون هنوزهمون پسردوس داشتنیه ولی بایدظاهرواخلاقشو360درجه تغییربده
جاسم بربری
خر که نمیگه من خرم جاسی جونSmile
صفحه‌ها: 1 2