انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کیف آرایشی بهاره ی من!!بخونید جالبه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تغییر فصل خیلی چیزا تغییر می‌کنه که شاید متوجه‌شون نباشیم، ولی اگه خودمون رو با این تغییرات تطبیق ندیم ممکنه کنترل همه‌چی از دست‌مون در بره. از جمله چیزایی که با اولین روزای سال تغییر می‌کنه پوست ماست و باید به سرعت محتوایات کیف آرایش‌مون رو هم با این فصل تغییر بدیم.

اگه تا دیروز وجود کرم ضد آفتاب توی کیف‌مون علی‌السویه بود، دیگه بهار با پوست‌مون شوخی نداره و باید یه کرم خوب و مناسب برای پوست‌مون تهیه کنیم تا ازش در مقابل اشعه مضر آفتاب محافظت کرده باشیم.

کرم بعدی که بیشتر از زمستون پوست‌مون مشتاق تماس باهاشه، کرم مرطوب‌کننده است. ممکنه درصد رطوبت هوا بیشتر شده باشه، اما هیچی جلوی تخریب پوست توسط باد رو نمی‌گیره. وزرش باد تو بهار بیشتره و پوست دست و صورت خشک می‌شه. پس حوا‌ستون باشه که آبرسانی به پوست رو قطع نکنید.

اگه دائم آرایش و از رژ لب استفاده نمی‌کنید، یه لابلو یا چرب‌کننده لب تهیه کنید تا پوست لب‌هاتون هم خشک و دردناک نشن.

بعد از یه روز مراقبت حالا نوبت به پاک‌کننده مناسب می‌رسه که چیزی نیست جز یه شوینده ملایم غیرصابونی. اگه قرار باشه تو این فصلِ لوس کردن پوست، یکی دو بار در روز پوست‌تون رو با شوینده صابونی قوی بشورید، تا پایان بهار به جای یه پوست صاف و درخشان صاحب پوستی می‌شید که زیر میکروسکوب عین زمین کویر خشک و ترک خورده‌ است.

تغییر دیگه نه توی کیف آرایشی‌تون که تو یخچال باید اتفاق بیافته: میوه، آبمیوه و آب نوشیدنی بیشتری بخورید تا بهار، فصل تازگی و تولد دوباره پوست و بدن‌تون باشه.