انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نگاهی به انیمیشن ماداگاسکار3:تحت تعقیب در اروپا+عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سیرک اجباری

ماداگاسکار 3 یک انیمیشن سه‌بعدی کمدی از کمپانی دریم‌ورکس میباشد که کمپانی پارامونت پیکچرز توزیع‌کننده و پخش‌کننده آن است. این انیمیشن، دنباله‌ای است برای دو قسمت پیشین که در سال‌های 2005 و 2008 به اکران عمومی درآمدند. در بین این سه‌گانه، تنها این قسمت به صورت سه‌بعدی نمایش داده شده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.irfreeup.com/uploads/madagascar3-a1.jpg
جفری کاتزنبرگ، مدیرعامل شرکت انیمیشن‌سازی دریم‌ورکس در سال 2008 به طور رسمی اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند قسمت بعدی ماداگاسکار را هم بسازند و گفت «حداقل یک فصل دیگر از این انیمیشن را خواهیم ساخت، پس می‌توانید دوباره منتظر برگشت شخصیت‌های مورد علاقه‌تان به نیویورک باشید.» یک بار دیگر هم در ژانویه 2009 در یک کنفرانس مطبوعاتی با انجمن منتقدان تلویزیونی، کاتزنبرگ گفت که حتماً قسمت سوم را می‌سازند. بعد از این‌که انیمیشن‌های دیگر این کمپانی مثل پاندای کنگ‌فوکار 2 و گربه چکمه‌پوش موفق شدند حضور چشم‌گیری در اسکار و گیشه‌ها داشته باشند، مسئولان برای ساخت قسمت سوم ماداگاسکار مصمم‌تر شدند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.irfreeup.com/uploads/madagascar3-a2.jpg

در این فیلم هم همان شخصیت‌های آشنای قبلی، یعنی آلکس شیر، مارتی گورخر، گلوریا اسب آبی و ملمن زرافه را می‌بینیم. علاوه بر این‌ها تعدادی شخصیت جدید هم که در واقع حیوانات سیرک هستند به داستان اضافه شده‌اند، مثل ویتال ببر سیبری، جیا مگوار استفانو شیردریایی و کاپیتان چنتل دابیوس که یک شخص ظالم و انتقام‌جوست و وظیفه آموزش و کنترل حیوانات سیرک را برعهده دارد. شخصیت‌های دوست‌داشتنی و کامل‌کننده انیمیشن که در واقع همان چهار پنگوئن غیرقابل کنترل و شامپانزه‌ها هستند هم حضور دارند، به علاوه شاه ژولین شیر و یک میمون پوزه‌دار، یک خرس به نام سونیا، چندین اسب و فیل هم هستند که داستان را پیش می‌برند. به این شخصیت‌های جدید هم از لحاظ ساخت، مثل شخصیت‌های قدیمی پرداخته شده و در طراحی آن‌ها دقت لازم صورت گرفته است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.irfreeup.com/uploads/madagascar3-a4.jpg
با وجود این‌که اکران سه‌بعدی این انیمیشن به جذابیت‌های آن کمک شایانی کرده، اما یک لحظه تصور کنید اگر این فیلم را به صورت سه‌بعدی اکران نمی‌کردند، آیا همچنان همین جذابیت را برای بیننده داشت و آیا مخاطبان به همین اندازه هیجان‌زده می‌شدند؟ در واقع فیلم برای مخاطب بزرگسال خیلی بار معنایی خاصی ندارد، چرا که آن‌ها با یک داستان پرتعلیق و حساب‌شده روبه‌رو نمی‌شوند، کما این‌که شوخی‌ها و طنز کار به‌مراتب از قسمت‌های قبل کم‌تر است و باید گفت این‌بار بیش‌تر روی دوش پنگوئن‌های دوست‌داشتنی و شامپانزه‌های بامزه و نمایش واکنش‌های اغراق‌آمیز حیوانات دیگر گذاشته شده است. البته سکانس مربوط به شاه ژولین سیزدهم و میمون پوزه‌دار (لمور) و خرس دوچرخه‌سوار هم دوست‌داشتنی و لذت‌بخش است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.irfreeup.com/uploads/madagascar3-a5.jpg
سه هفته قبل از نمایش عمومی و سینمایی این انیمیشن، یک کتاب از مراحل ساخت این انیمیشن که به نوعی مستند هنری آن محسوب می‌شود توسط کمپانی دریم‌ورکس منتشر شد. باربارا رابرتسن، جانشین سردبیر مجله دنیای گرافیک کامپیوتری که تابه‌حال مفتخر به دریافت جوایز متعددی شده است، نویسنده متن این کتاب بوده و کریس راک، صداپیشه نقش مارتی گورخر، مقدمه کتاب را نوشته است. این کتاب به صورت رنگی و در قطع بزرگ چاپ شده و چندین عکس سیاه‌وسفید از استوری‌بردهای فیلم هم در آن دیده می‌شود. با وجود این‌که صداپیشگان این انیمیشن خود ستارگان سینمایی هستند، اما هیچ عکسی از آن‌ها در کتاب نیست، با وجود این خواننده غرق در دنیای داستان و بازیگران می‌شود. کتاب برای کسانی که علاقمندند بدانند یک فیلم انیمیشن مدرن سه‌بعدی چطور ساخته می‌شود، آموزنده و حاوی اطلاعات مفیدی است. با این وجود بهتر است به خاطر داشته باشید کتاب بیش‌تر مختص علاقمندان به مجموعه انیمیشن‌های ماداگاسکار نوشته شده. کسانی که احساس دوستی و رفاقت قدیمی با آلکس و دوستانش دارند کاملاً جذب کتاب شده و از آن لذت خواهند برد

--------------------------------------------------------------------------------
خیلی باحاله من کارتونشو دیدم
خیلی باحاله مادگاسکار 3Heart
از نظر من ماداگاسکار 3از همشون بهتر بود
ممنون
مرسی منم دیدم دیدمش خییییییییییللللللللللللللیییییییییییییییی قشنگ بودBig GrinHeart
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
منم خیلی این قسمتشو ددوس دارمHeart
من کشته مرده اون الکسمBig Grin
عالییییییییییییی