انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قاضی ITC می‌گوید که سامسونگ بخش مهمی از پتنت‌های اپل را نقض کرده است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
روز جمعه یک قاضی بخش کمیسیون تجارت بین‌المللی ایالات متحده (ITC) بیان کرده است که سامسونگ یک پتنتی که متعلق به اپل است را نقض کرده است.



به گزارش جی اس ام این پتنت مربوط به ویژگی از گوشی می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد قسمتی از یک متن را انتخاب کنند. همچنین گفته شده که دو پتنت در حال بررسی هستند، یکی همان است که سامسونگ در آن گناهکار شناخته شده و دیگری که باز هم متعلق به اپل است مربوط به تکنولوژی می‌شود که به گوشی این امکان را می‌دهد تا تشخیص دهد یک میکروفون به جک 3.5 میلی‌متری صدا متصل است یا یک دستگاه دیگر، علتی بر نقض این پتنت توسط سامسونگ پیدا نشد.







ITC این قدرت را دارد که ورود محصولات سامسونگ به خاک کشور آمریکا را ممنوع کند. اپل نیز معتقد است فروش که گوشی گلکسی نکسوس و چند محصول دیگر باید در آمریکا ممنوع شود. خبرگزاری رویترز اعلام کرده که تصمیم نهایی در این مورد در ماه اوت (مرداد) گرفته خواهد شد.



مدتی پیش اپل در آمریکا سامسونگ را محکوم به پرداخت 1 میلیارد دلار کرد، اما مدتی بعد با نظر قاضی دادگاه اعلام شد که هیئت‌منصفه در برآورد میزان خسارت اشتباه کرده است، به نظر می‌رسد چنگ این دو کمپانی بزرگ پایانی ندارد، به نظر شما کدامیک مقصر هستند؟