انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حرکت دفاعی اپل در برابر معرفی گلکسی اس 4 با ایجاد یک صفحه مخصوص برای آیفون
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سامسونگ نسل چهارم سری موفق گلکسی را در روز پنج شنبه معرفی کرد، از مدتی قبل از معرفی و تا کنون تمامی توجهات به سوی این گوشی رفته و تمام اخبار و شایعات از این گوشی بوده است، تمام این‌ها برای سامسونگ خوب است اما یک کمپانی از این وضعیت رضایت ندارد و ضرر می‌بیند، آن کمپانی اپل است، اپل دوست ندارد از کانون توجهات خارج شود و دوست دارد همیشه صحبت‌ها بر سر آیفون باشد.



به گزارش جی اس ام به علتی که در بالا گفتیم اپل یک صفحه جدید در وبسایت خود باز کرده به نام "چرا آیفون". در این صفحه از ویژگی‌های اساسی آیفون که در گوشی‌های دیگر دیده نمی‌شود صحبت شده است. درست است که اپل هیچ اشاره‌ای به برندهای دیگر نکرده و گوشی خود را با آن‌ها مقایسه نکرده است، اما کامل مشخص است که این یک حرکت دفاعی از اپل در برابر معرفی نسل چهارم گلکسی‌های سامسونگ است تا بتواند تا حدودی توجهات را از آن گوشی به سمت گوشی خود جلب کند.







بعضی از مواردی که در این صفحه اپل به آن‌ها پرداخته ابن‌ها هستند:



در تیتر این صفحه اپل گفته: "آیفون وجود دارد و سپس چیزهای دیگر وجود دارند." این جمله می‌تواند همین معنی جمله معروف خودمان باشد که در زبان فارسی ما می‌توانیم این‌گونه آن را ترجمه کنیم:"آیفون یک طرف و بقیه گوشی‌ها هم طرف دیگر"



اپل همچنین در اینجا ذکر کرده علت اینکه کاربران آیفون این گوشی را دوست دارند این است که تمام کارها توسط این گوشی به راحتی انجام می‌شود.



در مورد دیگری که اپل بر خود می‌بالد این‌گونه آمده که اپل توانسته هشت جایزه را از J.D. Power برای رضایت مشتریان دریافت کند. این جوایز از سال 2007 با معرفی اولین آیفون شروع شده‌اند بنابراین اپل در هر سال توانسته یک جایزه دریافت کند.







مورد دیگر این است که اپل به صفحه نمایش خود افتخار می‌کند، اپل می‌گوید این یک تفاوت اساسی با دیگران است که شما در تنها در یک محصول می‌توانید صفحه نمایش رتینا را ببینید و آن محصول آیفون است.







اپل به باتری آیفون خود نیز می‌بالد، در اینجا اپل بیان کرده که شما می‌توانید با باتری آیفون خود 8 ساعت مکالمه داشته باشید، یا 8 ساعت در شبکه LTE وبگردی کنید و یا 10 ساعت ویدئو پخش کنید.









چیپ قدرتمند، در این مورد اپل اشاره می‌کند که در آیفون یک چیپ قدرتمند تعبیه شده که به شما اجازه هر کاری را می‌دهد اما این چیپ پرقدرت مصرف باتری شما را بیشتر نمی‌کند.









موارد زیادی در این صفحه هستند که اپل به آن‌ها پرداخته، به طور مثال به اپل سیری را تنها دستیار مجازی مفید می‌داند، به بازار بزرگ اپ استور اشاره کرده، دوربین آیفون را به رخ کشیده و بسیاری موارد دیگر.











به نظر می‌آید اپل جنگ را شروع کرده است و شاید همین معرفی گلکسی اس 4 با ویژگی‌های دوست داشتنی باعث شود که اپل در آیفون نسل بعدی ویژگی‌هایی را قرار دهد که یک انقلاب را در دنیای موبایل ببینیم، کاری که اپل در آن مهارت دارد یعنی دگرگونی در دنیای تکنولوژی.



هنوز خبری از صفحه مخصوص آی‌پد و دیگر محصولات نیست و شاید اپل منتظر است تا سامسونگ و یا دیگر رقبا یک تبلتی معرفی کنند که بتواند رقیب سرسختی برای آی‌پد باشد و بعد اپل صفحه مخصوص "چرا آی‌پد" را هم راه اندازی کند.
هههههههههههه....
اینقدر بجنگن که هردوشون نابود شن.........