انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شخصیت های کارتون باب اسفنجی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است. ماجرای داستان در شهر زیردریایی بیکینی باتم جریان دارد. او در یک فروشگاه تهیه مواد غذایی همبرگر سرخ کن است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقه‌مند است. شخصیت باب اسفنجی با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکانه کاملاً مطابقت دارد. در محیط کار و زندگی خود با یک هشت‌پا که دارای شخصیتی خودخواه است و یک ستاره دریایی به نام پاتریک که عاری از هرگونه هوش و استعداد است تماس نزدیک دارد. صاحب رستوران یک خرچنگ دریایی به نام آقای خرچنگ است که آزمند و عاشق پول و مال‌اندوزی است. از دیگر شخصیت‌های کارتون می‌توان از سندی (سنجاب ماده‌ای که با استفاده از محفظه هوا در زیر آب زندگی می‌کند) و پلانگتون که می‌خواهد فرمول همبرگرهای آقای خرچنگ را بدزدد و همیشه نقشه‌هایی می‌کشد که شکست می‌خورد، لری هم یک شخصیت کوتاه در فیلم باب اسفنجی می باشد. دیگر شخصیت‌های باب اسفنجی گری حلزون باب اسفنجی و خانم پاپ معلم مدرسه قایقرانی و انگل دریایی قهرمان (مرد دریا) و پسر صدفی دو قهرمان کارتونی تلویزیونی و محبوب باب اسفنجی و پاتریک اشاره کرد.

ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این فیلم را استافن هلنبرگ بر عهده دارد.
موضوع ب این بخش مربوط نمیشه:|
دیگه همه دیدنش.DodgyDodgy
خواهش میکنم اسپم ندین ، اسپم ها پاکـ شدند.

منتقل شد.
یه عکسی چیزی نیس آدم ببینه شوق خوندن بهش دست بدهBig Grin
خیلی کارتون قشنگیه.من از شخصیت پاتریک خیلی خوشم میادآخه میدونید خل بودنش دست خودش نیست طفلکی به غیر از باب اسفنجی دوست دیگه ای نداره،خب گناه داره دیگه مگه غیر از اینه؟؟؟؟؟؟Smile
لری کیه؟؟؟؟؟UndecidedUndecided
من از پاتریک خوشم میاد
ویژگی پرت بودنش انیمیشن رو باحال کرده
لری همون حلزون باب اسفنجیه
اینو که دیگه همه میدونن Dodgy
شخصیت آقای خرچنگ خیلی خوبه همش دنبال پوله
صفحه‌ها: 1 2