انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: داستان زن چینی که بر اثر صحبت کردن با گوشی آیفون در حال شارژ درگذشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بسیاری از جزئیات این حادثه هنوز به طور قطعی منتشرنشده است. پلیس نیز هنوز علت دقیق مرگ این دختر را نمی‌داند. اما یکی از بازرسان مسئول این پرونده گفته است که شواهدی مبنی بر جراحت ناشی از برق‌گرفتگی بر روی گردن مقتول یافت شده است.

پلیس نیز جزئیات بیشتری از این حادثه، مانند مدل گوشی آیفون، و یا نوع یا مدل شارژر مورد استفاده را منتشر نکرده است.

«جامعه مصرف کنندگان چین» اخیرا به تمامی شهروندان این کشور مبنی بر خرید برخی شارژر‌های غیراستاندارد موجود در بازار هشدار داده بود. در این هشدار آمده است، چنانچه گوشی، در حال شارژ شدن توسط یکی از همین شارژرهای غیر استاندارد باشد و در همین حال شخص بخواهد با گوشی صحبت کند، احتمال وارد شدن شوک الکتریکی به بدن بسیار زیاد است.

این احتمال نیز وجود دارد که این دختر چینی از یکی از همین شارژرهای تقلبی استفاده نموده باشد. همچنین ممکن است زمانی که در حال مکالمه با گوشی خود بوده، تمام یا بخشی از بدن وی خیس بوده باشد.

متخصصان می‌‌گویند احتمال وارد شدن شوک الکتریکی توسط یک گوشی هوشمند، حتی چنانچه بخواهیم با گوشی در حال شارژ، مکالمه برقرار کنیم، تقریبا صفر است. زیرا تقریبا تمامی شارژرهای استاندارد، از کابل USB برای شارژ کردن دستگاه استفاده می‌کنند که چیزی در حدود 5 ولت قدرت دارند. این مقدار برای کشتن و یا صدمه رساندن به یک فرد کافی نیست.

نظر شما در مورد این حادثه غم‌انگیز چیست؟
اجناس خودشون گریبانشونو گرفت