انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: 10 باشگاه محبوب فوتبال دنیا در فصل 2013-2012
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
لیگ های فوتبال در سراسر جهان یا تمام شده اند و یا اینكه هفته های پایانی خود را سپری می كنند.



منبع: بی بی سی اسپرت

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ هر سال و در پایان فصل ، تمام باشگاه های معروف و محبوب جهان، به خصوص باشگاه های اروپایی ، تعداد هواداران خود را از طریق كانون های هواداری در سراسر دنیا مشخص می كنند. عملكرد تیم ها و ناكامی و یا قهرمانی آنها نقش بسیار زیادی در كم و یا زیاد شدن هواداران آنها دارد. با پایان تقریبی فصل 2013-2012 لیگ های فوتبال در سراسر دنیا، تیم های محبوب و تعداد هوادارانی كه دارند نیز مشخص شده است.
رده بندی ده باشگاه پرطرفدار فوتبال دنیا به این شرح است:
1 – منچستر یونایتد(350 میلیون هوادار)

10 باشگاه محبوب فوتبال دنیا در فصل 2013-2012 1

شیاطین سرخ انگلستان همچنان پرطرفدارترین باشگاه فوتبال دنیا هستند. نكته جالب اینجاست كه این باشگاه بیشتر از آنكه در اروپا طرفدار داشته باشد در آسیای شرقی طرفدار دارد. بر اساس آخرین سرشماری كانون هواداران این باشگاه عظیم و پرسابقه انگلیسی بیش از 350 میلیون نفر در سرتاسر جهان طرفدار منچستر یونایتد انگلستان هستند. این باشگاه به تازگی بیستمین قهرمانی خود در تاریخ رقابتهای لیگ برتر را جشن گرفت.
2 - بارسلونا (260 میلیون هوادار)
بارسلونا در پنج سال اخیر هر عنوان قهرمانی كه وجود داشت به دست آورد، از قهرمانی در اروپا گرفته تا قهرمانی در لالیگا و جام حذفی اما باز هم با این وجود در رده بندی محبوب ترین باشگاه های جهان در پایان فصل 2013 پایین تر از منچستر و در جایگاه دوم قرار دارد. آبی و اناری های كاتالان تقریبا 260 میلیون هوادار در سرتاسر دنیاد دارند.
3 – رئال مادرید( 180 میلیون هوادار)
برای رئال مادرید هیچ چیز بدتر از این نیست كه پایین تر از بارسلونا قرار داشته باشند اما حداقل در لیست محبوب ترین باشگاه های دنیا این اتفاق افتاد و رئال با اختلاف 80 میلیون پایین تر از بارسا و در رده سوم ایستاد. رئال مادرید در فصل 2013-2012 بیش از 180 میلیون هوادار در جهان داشت. تیم پادشاهی اسپانیا از لحاظ تعداد هوادار از بارسا خیلی عقب تر است.
4 - چلسی( 140 میلیون هوادار)
آبی پوشان لندنی دیگر باشگاه انگلیسی هستند كه در آسیا هواداران زیادی دارند. چلسی با كمك آسیایی ها شمار هواداران خود را به 140 میلیون نفر رسانده است تا چهارمین باشگاه محبوب جهان باشد. چلسی در 10 اخیر موفق شده كه شمار هواداران خود را چند برابر كند این درحالی است كه این باشگاه در گذشته فقط در سطح لیگ جزیره هواداران خود را داشت .
5 – آرسنال (115 میلیون هوادار)
تیم دیگر پایتخت انگلیس رده پنجم محبوب ترین باشگاه های جهان را اشغال كرده است. این باشگاه لندنی علاوه بر آسیا در آفریقا هم علاقه مندان بسیار زیادی دارد. بر اساس سرشماری كانون های هواداری آرسنال، توپچی های لندن 115 میلیون هوادار دارند.
6 - آ ث میلان ( 98 میلیون هوادار)
تیم محبوب میلانی می توانست جایگاه بسیار بهتری نسبت به رده ششمی داشته باشد اما حضور دیگر تیم میلانی یعنی اینتر مانع از این امر شده است. 98 میلیون نفر هوادار آ ث میلان هستند كه این آمار نسبت به فصل گذشته تقریبا تفاوتی نكرده است.
7 - لیورپول( 70 میلیون هوادار)
برخلاف اینكه لیورپول بندرنشین در چند سال اخیر در راه كسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و اروپا ناكام بوده اما هنوز هم از محبوب ترین باشگاه های دنیاست. هواداران لیورپول كه تنها سایه ای از آن تیم قدرتمند دهه های 80 و 90 است حدود 70 میلیون نفر تخمین زده شده اند.
8 - بایرن مونیخ(50 میلیون هوادار)
فینالیست لیگ قهرمانان اروپا تیم هشتم جدول رده بندی محبوب ترین تیم های دنیا در فصل 2013-2012 است. باوارایی ها در صورت قهرمانی در فینال لیگ اروپا می توانند حتی هواداران بیشتری هم برای خود پیدا كنند. این تیم آلمانی بیش از 50 میلیون هوادار دارد.
9 – اینترمیلان (24 میلیون هوادار)
اینتر نزدیك به 70 میلیون نفر كمتر از آث میلان هوادار دارد. در حالی كه قرمزپوشان میلانی 98 میلیون هوادار دارند اینتری ها 24 میلیون هوادار را طرفدار خود می بینند. آنها با این تعداد هوادار نهمین باشگاه فوتبال محبوب جهان هستند.
10 - یوونتوس( 21 میلیون هوادار )
دهمین و آخرین تیمی كه در لیست محبوب ترین باشگاه های جهان قرار گرفته است تیمی نیست جز یوونتوس. بانوی پیر تورین بر اساس آخرین رده بندی 21 میلیون هوادار در سراسر جهان دارد.
باید برم سایت رئال ثبت نام کنم منو هنوز نشمردن
فقط شیاطین سرخ
بهترین تیم دنیا
منچستر یونایتد
بارسا باید اول باشهAngryAngryAngry
بابا چاخان تو دنیا اول بارسا بعد عشق خودم رئال
نقل قول: 8- بایرن مونیخ(50 میلیون هوادار)

ایول.




بایرن مونیخ

,

اینتر
استقلال و پرسپولیس که از یوونتوس و میلان بیشتر هوادار دارن
اشتباه کردی دادا
بعد لیورپول پرسپولیسه
(26-07-2013، 20:52)علیرضا آبی پوش نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
استقلال و پرسپولیس که از یوونتوس و میلان بیشتر هوادار دارن
فکر نمی کنم تیمای ما کانون های هواداری درست و حسابی داشته باشن ..
(02-08-2013، 13:42)mahdi saedi نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
الکیه.بارسا اوله
 
با تحقیق میگین یا چون شما طرفدار بارسایین لابد بیشترین طرفدار رو داره ؟
صفحه‌ها: 1 2