انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سلنا گومز: فیلم جدید مرا نبینید!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
سلنا گومز به طرفداران جوان خود هشدار داد که فیلم جدید او را نبینند.
این بازیگر ۱۹ ساله بخاطر بازی در سریال کمدی"جادوگران سرزمین لرزان " و همینطور فعالیت به عنوان خواننده پاپ طرفداران جوان و نوجوان بسیار زیادی دارد اما از طرفداران خود درخواست کرده است که فیلم "تعطیلات بهار" را نبینند.
سلنا درباره این فیلم می گوید:"در این فیلم شخصیتی که من نقش او را بازی می کنم یک آدم ترسو است اما با آدمهای مختلف سیگار می کشد و به نوعی با آنها ارتباط برقرار می کند."
" به همین دلیل وقتی طرفداران کم سن و سال و نوجوان خودم را می بینم ، به آنها توصیه می کنم که این فیلم مرا تماشا نکنند و فقط کنسرتهای مرا نگاه کنند و وقتی والدین آنها از من می پرسند که آیا این حرف من جدی است یا نه؟ به آنها می گویم ، بله کاملا" جدی است."
"البته من طرفدارانی هم دارم که هم سن و سال خودم هستند و آنها می توانند این فیلم را تماشا کنند زیرا موضوع این فیلم کاملا" واقعی و عبرت آموز است.موضوع این فیلم واقعیتی است که نمی توان آن را پنهان کرد یا از آن صرفنظر کرد اتفاقاتی که در تعطیلات بهار رخ می دهد را به تصویر می کشد.من دوست دارم با طرفدارانم صادق و روراست باشم و امیدوارم آنها هم از من حمایت کننددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلنا گومز: فیلم جدید مرا نبینید! 1
ممنونم عسیسم
عاشقشم .دیونه شم HeartHeartHeartHeartHeart
چشاش چپهBig Grin
Big Grin
ازنظرمن حالاكه اينجوري گفته بيشترنگاه ميكنندتااين كه...
این خبر ماله سه چهار ساله پیشه
(25-07-2013، 19:56)***star girl*** نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
چشاش چپهBig Grin
Big Grin
اونیکه چشاش چپه تویی....نه سلنا.DodgyDodgyDodgy

ممنونم سحر جان که در مورد سلنا نوشتی.........اون قدر بنویس تا چشای بعضی ها از اینکه چپ هست چپ تر بشه.HeartHeartBig GrinBig GrinTongueTongueHeartHeart



دوستت نهال
ممنونمHeart
عاشقشم.
ممنون
صفحه‌ها: 1 2 3