انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گوگل اندروید 4.3 را معرفی کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیشب گوگل در مراسم خود علاوه بر معرفی نکسوس نسل جدید نسخه جدید اندروید را با کد 4.3 معرفی کرد که همان آبنبات ژله‌ای نام دارد اما شاید شما هم دوست داشته باشید بدانید که این نسخه چه چیزهای جدیدتری دارد.
 
به گزارش جی اس ام این نسخه یک نسخه بروزشده با تغییرات بسیار کم است و در ظاهر شاید تفاوت آنچنانی را مشاهده نکنید. در نسخه 4.2 قابلیت استفاده از چند اکانت برای یک گوشی در اندروید معرفی شد و در این نسخه این ویژگی بهبود پیدا کرده است در اینجا محدودیت‌ها برای کاربران مختلف در بیشتر قسمت‌های گوشی اعمال خواهد شد مانند بازی‌ها و برنامه‌ها و حتی در داخل بازی‌ها نیز محدودیت کاربران مهمان اعمال خواهد شد.
 
تعدادی از برنامه‌های مخصوص خود کوگل مانند نقشه در این نسخه بهبود پیدا کرده‌اند. قسمت ناتیفیکیشن‌ها نیز تغییراتی داشته است برای مثال در این قسمت یک کلید تاریخچه اضافه شده است، همچنین امکان دسترسی برنامه‌های دیگر به این قسمت ناتیفیکیشن بار بوجود آمده است.
 
 
گوگل اندروید 4.3 را معرفی کرد 1
 
در زیر پوسته ظاهری نیز تغییراتی بوجود آمده، برای مثال پردازش گرافیکی توسط این نسخه اندروید سریعتر شده است. برای بازی‌ها، گوگل یک برنامه با نام گوگل پلی اپ را ارائه کرده است که دقیقا کارآیی مانند گیم سنتر اپل دارد و شما می‌توانید بازی‌هایی که توسط دوستان شما انجام می‌شود را دنبال کنید و در جدول‌هایی رکوردهای خود را با دوستانتان مقایسه کنید.
 
پشتیبانی از بلوتوث 4 با مصرف انرژی پایین در این نسخه قرار گرفته است و علاوه بر این توسط پشتیبانی از AVRCP 1.3 پخش آهنگ‌های در حال پخش بر روی گوشی، در بلندگوهای استریو بدون سیم نیز امکان پذیر شده است.
 
وای فای در این نسخه همیشه روشن است تا مکان شما را تشخیص دهد حتی اگر دکمه Wi-Fi را خاموش نگه دارید در پس زمینه وای فای شما کار می‌کند.
 
حال باید ببینیم که بعد از کار کردن با این نسخه کاربران چه مشکلاتی را گزارش می‌کنند و چه ویژگی‌هایی را دوست خواهند داشت.
برای من 4.1 هست