انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: M4 در راه است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
BMW سری 4 2014 در راه است.
ب ام و M4 کوپه در نمایشگاه دیترویت 2014 به طور رسمی رونمایی خواهد شد .
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،به نظر می رسد بی ام و در حال کار بر روی نسخه ای با فاصله محوری عریض و طویل از کلاس S می باشد .این تصاویر لو رفته که فضای خارجی و داخلی ماشین را با کیت M Performance  نشان می دهد ، شامل سپر جلوی عمیق تر ، اسپلیتر کربنی و ورودی های هوای بزرگ و تهاجمی در جلو می باشد.M4 در راه است 1
 


M4 در راه است 1
در عقب نیز، ورودی هوا با طراحی مجدد و یک دیفیوزر کربنی به سپر اضافه شده است . استفاده از طرح سیاه رنگ در کناره ها ، چراغ های xenon/LED  ، رینگ های آلیاژی 20 اینچی ، تریم های کرومی سیاه رنگ برای پنجره ها و جلوپنجره از دیگر تغییرات ظاهری مهم M4 نسبت به نسخه ی اصلی است .
M4 در راه است 1

M Performance به نسخه ی 420d ، با موتور دیزل 4 سیلندر دو لیتری مجهز به توربوشارژر ،  قدرتش با 16 اسب بخار افزایش به 195 اسب بخار و گشتاورش با 39 نیوتن متر افزایش به 418 نیوتن متر خواهد رسید . نسخه ی بنزینی 428i نیز با افزایش قدرت 27 واحدی ، قدرتش به 269 اسب بخار و گشتاورش با افزایش 39 واحدی به 389 نیوتن متر خواهد رسید.

M4 در راه است 1

و در مورد نسخه ی بنزینی 435i با موتور 6 سیلندر 3 لیتری مجهز به توربوشارژر ، قدرت و گشتاور به ترتیب با 34 و 50 واحد افزایش ،  به 336 اسب بخار و 450 نیوتن متر می رسد .

M4 در راه است 1
ب ام و در تمامی این نسخه ها به کمک  سیستم اگزوز جدید و دستکاری های نرم افزاری ، قدرت خودروها را افزایش داده است.
تکراری بود Heart
کجای این تکراری بود؟؟اگه تکراریه لینک بزار!!!AngryAngryAngryExclamationExclamationDodgyDodgyDodgy
قیمتش چه قدره؟
پسرم اول باید به بازار بیاد تا قیمتش معلوم شه 
مثل اینکه شما پست رو نخوندی
هنوز از این ماشین رونمایی نشدهConfusedConfusedConfused