انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آنچلوتی: به بزرگ‌ترین تیم تاریخ جهان پیوسته‌ام
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آنچلوتی: به بزرگ‌ترین تیم تاریخ جهان پیوسته‌ام 1

سرمربی رئال‌مادرید پس از پیروزی برابر پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید به بزرگ‌ترین تیم تاریخ فوتبال جهان پیوسته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال‌مادرید در دیداری دوستانه در سوئد موفق شد پاری‌سن‌ژرمن را با یک گل شکست دهد تا با روحیه بالا تور آمریکایی خودش را آغاز کند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال پس از پیروزی بر شاگردان سابقش در یک بازی دوستانه گفت: مادرید و پاری‌سن‌ژرمن جاه‌طلبی‌های مشابهی دارند. با این تفاوت که یکی از باشگاه‌ها نوپاست و دیگری بزرگ‌ترین تیم تاریخ فوتبال جهان. پاری‌سن‌ژرمن تازه چند سالی است که در بین تیم‌های بزرگ دنیا قرار گرفته. برای این که تیم بزرگی شوید، خرید بازیکنان بزرگ کافی نیست. مشخص است که آنها تیم بزرگی هستند. بازیکنان بزرگی را در تیم‌شان دارند و این فصل مدعی جدی لیگ قهرمانان اروپا هستند اما رئال‌مادرید تاریخ پرافتخاری دارد و کاملا با تیم پاریسی متفاوت است.

سرمربی رئال‌مادرید در ادامه درباره بازی با شاگردان سابقش گفت: در زمان خوبی با تیم سابقم بازی داشتم. در این بازی خاطرات مشترکی را که با شاگردان سابقم داشتم، مرور کردم. تازه دو هفته‌ است که هدایت رئال‌مادرید را بر عهده گرفته‌ام و برای این که بتوانم تاثیر خودم را روی رئال‌مادرید بگذارم، به زمان بیشتری نیاز دارم.

رئال‌مادرید پس از پیروزی برابر پاری‌سن‌ژرمن به تور آمریکا می‌رود و در آنجا قرار است در یک تورنمنت باشگاهی که با حضور تیم‌های برتر اروپایی برگزار می‌شود، شرکت کند.
میسسسسسسسسسسسیp345
به چلسی گند زد باز هم همون کارو می کنه
از رئال متنفرمایشالا امثال با آنجلوتی به ته جدول برسند

زنده باد بارسا جونم:29dz: