انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: باز هم برق گرفتگی توسط آیفون؛ علت چیست؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به خاطر دارید که گفتیم یک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 زن جوان چینی بر اثر برق گرفتگی از طریق آیفون 5 جان خود را از دست داد . اکنون خبرهایی رسیده که یک زن 30 ساله بر اثر شوک حاصل از آیفون 4 خود به کما رفته است این زن زمانی که گوشی خود را به برق متصل کرده شوک حاصل از برق آن را تحت تاثیر قرار داده است. به دنبال این موضوع اپل هشدار داده که حتما از شارژهایی که توسط اپل ساخته شده‌اند استفاده کنید.
 
 
به گزارش جی اس ام باز هم از استرالیا خبر رسیده است که یک دختر حوان 20 ساله نیز بر اثر برق گرفتگی توسط آیفون خود به بیمارستان منتقل شده است و خوشبختانه مشکلی برای این دختر جوان به وجود نیامده و اکنون در سلامت به سر می‌برد. اما نکته جالب اینجا است که افسری که در آمبولاس کار می‌کند گفته که آن‌ها تا کنون 232 گزارش در مورد برق گرفتگی توسط گوشی موبایل را دریافت کرده‌اند.
 
 
باز هم برق گرفتگی توسط آیفون؛ علت چیست؟ 1
 
 
اما چرا تا این حد این برق گرفتگی‌ها زیادشده است؟ احتمال دارد که این برق گرفتگی‌ها به علت گرد و غباری باشد که در داخل پورت‌های شارژ گوشی‌ها جمع می‌شود و بهتر است که کاربران موبایلی به گرد و غبار زدایی از گوشی‌های خود مبادرت کنند.
 
 
بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که به عنوان اولین نکته ایمنی به هیچ وجه با گوشی خود زمانی که به برق متصل است صحبت نکنید و به عنوان نکته دوم اینکه حتما محل پورت شارژ گوشی خود را تمیز نگه دارید و گرد و غبار آن را پاک کنید. به امید اینکه اتفاقات مشابه برای هیچ کس دیگری رخ ندهد.
واقعا که این دومین برق گرفتگی توسط آیفون بودSad