انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی گوشی اکسپریا اس توسط سونی + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کمپانی سونی بالاخره به انتظار طرفداران خود خاتمه داد و در کنفرانس خبری خود در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2012 گوشی اکسپریا اس (Xperia S) را رسماً معرفی نمود.

به گزارش سه نسل، پیش از این اخبار گوشی Xperia S با نام غیر رسمی Nozomi به بیرون درز کرده بود. مطابق انتظار با تملک سونی اریکسون توسط سونی () گوشی جدید از برند سونی استفاده خواهد کرد و کم کم باید برند سونی اریکسون را به فراموشی بسپاریم.

گوشی Xperia S به نسخه 2.3.5 اندروید مجهز است اما امکان ارتقاء به نسخه 4.0 (ملقب به ساندویچ بستنی یا Ice Cream Sandwich) نیز برای این گوشی وجود خواهد داشت (احتمالاً در نیمه دوم سال 2012.)

گوشی Xperia S به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن HD (تعداد پیکسل 720x1280) مجهز است. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسلی (4000x3000 پیکسل) بوده و و از فلش LED و قابلیت فوکوس خودکار برخوردار است. این دوربین امکان فیلمبرداری 1080p با قابلیت فوکوس خودکار پیوسته و پخش نور هنگام فیلمبرداری را برای کاربر فراهم آورده و به تثبیت کننده ویدیویی (Video Stabilizer) مجهز است. همچنین یک دوربین ثانویه 1.3 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری بر روی گوشی تعبیه شده است.

معرفی گوشی اکسپریا اس توسط سونی + عکس 1
در داخل گوشی Xperia S یک پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دوهسته ای Scorpion همراه با چیپ ست MSM8260 Snapdragon کوالکام قرار گرفته است. این گوشی به یک گیگابایت RAM مجهز بوده و در دو پیکربندی مختلف حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد. در گوشی Xperia S اسلات کارت حافظه تعبیه نشده و بدین ترتیب امکان افزایش حافظه داخلی آن وجود نخواهد داشت.

معرفی گوشی اکسپریا اس توسط سونی + عکس 1
گوشی Xperia S در رنگ های مشکی، سفید و نقره ای به بازار عرضه خواهد شد. زمان عرضه این گوشی احتمالاً اواخر سه ماهه نخست سال 2012 (اوایل فروردین 1391) خواهد بود. هنوز در مورد قیمت گوشی Xperia S اطلاعات رسمی منتشر نشده است.

معرفی گوشی اکسپریا اس توسط سونی + عکس 1