انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تا حقیقت جالب که درمورد کیم هیون جونگ نمی دونستین...
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
تا حقیقت جالب که درمورد کیم هیون جونگ نمی دونستین... 1

پنج تا حقیقت جالبی که شاید در مورد کیم هیون جونگ این خواننده و بازیگر با استعداد نمیدونستین :
1) او عضو تیم خیریه ی فوتبال مردان FC هستش و طـــــــرفداراش نام شاهزاده ی فوتبال رو روش گذاشتن بخاطـــــــر اینکه کیم هیون جونگ حتی وقتی هم که با کفشای ورزشی کثیف در حال تکل زدنه بازم اون چهره ی شاهزاده گونه ش رو حفظــ می کنه .

2) با قد بلندش که شش فوت هستش ، خیلی از بازیگرای زن نقش مقابلش وقتی که در نمای کلوزآپ با او قرار می گیرن ، حتی با وجود اینکه کفش پاشنه بلندم می پوشن ، مجبور می شن که روی یه سکو بایستن تا اختلاف قدیشون خیلی به چشم نیاد .

3) با اینکه او نقش یکی از چهار تا پسر خوش تیپ و معروف رو در "پسران برتر از گل" بازی می کرد ، در زندگی حقیقی حتی دوستای بسیار معروفتری هم داره ، مثلا: او هنوزم با کیم بوم که یکی از اعضای F4 بود دوسته . علاوه بر این با T.O.P که یکی از اعضای بیگ بنگ هستش هم دوسته و اونها از اواسطـــــــ دوران دبیرستان باهم همسایه و دوست بودن . کیم هیون جونگ علاوه بر این با هر سه تا بچه های گــروه JYJ دوسته که البته خیلی هم چیز عجیبی نیست برای اینکه جونسو توی تیم فوتبال کیم هیون جونگ ، کاپیتانه!
کیم هیون جونگ و کیم جه جونگ نزدیک به یه سال با همدیگه زندگی کردن و از همدیگه بعنوان بهترین دوست برای زندگی یاد می کنن .

4) او معتقده که باید در هر شرایطـــــــی مثبت اندیش بود و مهمه که حتی وقتی که غمگین هستین ، لبخند بزنین . اون در این مورد می گه:" حتی اگه خوشحال نیستی ، مهمه که رفتار مثبتی داشته باشی بخاطـــــــر اینکه یه روز شاد حتما به دنبال یه رفتار و چهره ی شاد میاد . من خودم همیشه این قانون رو رعایت می کنم برای همینم همیشه شادم ."

5) او آدمیه که اغلب هرچی تو ذهنشه بدون اینکه بهش فکر کنه ، به زبون میاره . اما طـــــــرفداراش بخاطـــــــر این خصلت عاشقشن و خیلی از نقل قول های اونو جمع آوری کردن!
کیم هیون جونگ در این مورد گفته:" اعتراف می کنم که تفکرات مزخرفی دارم !"


منبع:kdramastars
نظــرتون چیه؟ کدومشو از قبل می دونستین؟؟؟
من میدونستم Big GrinBig Grinولی مرسی زحمت کشیدی
ممنون مرسی خوب بودش!
Che ajab in adame maghroor b ye chizi eteraf kard!!!
مرسی جالب بید
BlushBlushBlushBlush واییییییییی من عاشق هیونمBlushBlushBlush
میسی گلمHeartHeart
وای من خیلی دوسش دارمHeart
عالی بودپریاجون♥
مرسی عزیزم ..هیون عخشهHeartHeart
عالییییییییییییی.... بچم چقدرم فروتنهAngel ولی واقعا تفکرات ارزشمندی داره... خیلیییییییییییییییییییییی دوسش دارمBig Grin
عزیز منه دیگ 
مرسی گلمHeart
صفحه‌ها: 1 2