انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ماشین هنر پیشه ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آیا می دانید هنرپیشه‌های ایرانی چه ماشینهایی سوار می‌شوند. این سوالی است كه خیلی از مردم دوست دارند بدانند. اصولاً وقتی كسی معروف می‌شود مردم دوست دارند چیزهای زیادی درباره اش بدانند. مثلاً چقدر حقوق می‌گیرد، كجا زندگی می‌كند یا چه خودرویی سوار می‌شود.

ماشین هنر پیشه ها 1

این سئوال‌ها معمولاً به چند دلیل به وجود می‌آید، یكی آنكه مردم می‌خواهند بدانند وقتی كسی معروف می‌شود چه تغییری در زندگی وی رخ می‌دهد و از طرفی هنرپیشه‌ها هم اغلب دوست دارند در چشم باشند و خودرو یكی از وسایلی است كه خود را در چشم مردم برجسته می‌كنند. پول‌ها و درآمدهای بالا هم سبب می‌شود هنرپیشه‌ها به سمت خرید خودروهای گران بروند.

به عنوان مثال محمدرضا گلزار برای بازی در هر فیلم 17 میلیون تومان، هدیه تهرانی 20 میلیون تومان، نیكی كریمی 15 میلیون، پرویز پرستویی 20 میلیون و بهرام رادان 12 میلیون تومان دستمزد می‌گیرند.

این اعداد كف دستمزدی است كه می‌گیرند، پس به همین خاطر اگر كسی در سال چندین فیلم بازی كند پول ماشین‌بازی‌اش هم تامین می‌شود.

می‌گویند در بین زن‌ها نیكی كریمی و در بین مردان محمدرضا گلزار بیش از همه ماشین‌باز هستند. محمدرضا گلزار از پژو 206 شروع كرده و به ب‌ام‌و رسیده. البته بنز SLK هم داشته ولی به قول خودش BMW كجا و بنز كجا. او فعلاً یك ب‌ام‌و M3 مدل سال 2006 دارد و جدیداً یك رنجروور مدل 2010 گذرموقت هم زیر پایش است.

نیكی كریمی هم می‌گویند ماشین‌های زیادی داشته ولی وی علاقه‌ای عجیبی به خودروهای SUV و شاسی‌بلند دارد و پاترول و سوزوكی گراند ویتارا را دوست دارد.

طبق آخرین خبرها هم جدیدترین خودروهایی كه بازیگران گرفته‌اند BMW320 برای نیكی كریمی مدل 2009، مهران غفوریان تویوتا آریون، سید جواد هاشمی تویوتا یاریس سدان، پوریا پورسرخ BMW-M3، بهرام رادان لندكروز شش سیلندر، مهناز افشار تویوتا پرادو و الناز شاكردوست هم كه در فیلم جدیدش حرکت اول در كنار به روزترین خودروها مانند فورد موستانگ ایفای نقش كرده، ب‌ام‌و M3 خریده است.

البته برخی از این هنرپیشه‌ها داستان‌های عجیبی از زندگی با خودروهایشان گفته‌اند. مثلاً سروش صحت پژو 206سوار با پژو 206 خود به ماشین حمل زباله زده .

بهاره رهنما بدون گواهینامه سوار یك كامارو اتوماتیك در نوجوانی شده و پس از یك تصادف سنگین و سخت 10 سال رانندگی نكرده. وی هم‌اكنون یك پژو 206 اتوماتیك دارد، یا مثلاً امیرحسین صدیق رانندگی را در پادگان شروع كرده و از پاترول و پیكان سواری كرده تا لندكروز و پراید سفید. البته هنرپیشه‌هایی هم هستند كه از رانندگی نفرت دارند و با آژانس به این سو و آن‌سو می‌روند. لیلا حاتمی و علی مصفا و پویا امینی از جمله این بازیگران هستند.

با این همه در این میان لوكس‌سواران و آژانس سواران بازیگرانی هم هستند كه مانند خانم ستاره اسكندی به پراید سفید هاچ‌بك خود قناعت می‌كند. حالا نظرتان در مورد بازیگر شدن فرق نکرده است؟