انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی گوشی Salsa اچ تی سی + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این گوشی با امکانات بالا در وزن 120 گرمی و ابعاد 12.3در 58.9در 109.1 میلی متر ساخته شده است.

اچ تی سی Salsa یک گوشی جمع و جور محسوب می شود که از استحکام لازم برخوردار بوده و طراحی این گوشی ترکیبی از Wildfire S و Desire S است.

دوربین کوچک مکالمه تصویری بین خروجی صدای گوشی و صفحه نمایش قرار دارد.

یک جفت حسگر مخفی نیز فراهم شده است که یکی از آنها حسگر Proximity و دیگری حسگر نور محیط می باشد.

چهار کلید لمسی خازنی زیر صفحه نمایش وجود دارد که این کنترل ها دارای واکنش ویبره می باشند و فواصل کافی دارند.

با فشار دادن طولانی کلیدهای زیر صفحه نمایش که شامل Home ، منو ، Back و جستجو است ویژگی هایی مانند Task Switcher و جستجوی صوتی فراهم می شود.

سوکت صوتی 3.5 میلی متری و کلید پاور ، قفل بالای گوشی مشاهده می شود.

کار کردن با این گوشی و در دست گرفتن آن آسان است و تنها موردی که می توان از آن ایراد گرفت باقی ماندن اثر انگشت روی صفحه نمایش است.

بخش عمده قاب جلوی گوشی را یک صفحه نمایش لمسی خازنی 3.4 اینچ 320 x 480)HVGA پیکسل) در برگرفته است که یک LCD روشن است و با غیر فعال کردن ویژگی تنظیم اتوماتیک روشنایی به راحتی می توان با آن کار کرد.

صفحه نمایش Salsa در مقایسه با Wildfire زاویه دید بهتری دارد و همانطور که از یک صفحه نمایش خازنی انتظار می رود بخوبی واکنش می دهد و کوچک ترین لمس صفحه را تشخیص می دهد.

اچ تی سی Salsa به نسخه 2.3 آندروید و نسخه 2.1 منوی HTC Sense مجهز است که در مقایسه با نسخه های قبلی دو مزیت دارند.

حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت ارتقا می یابد.

HTC Sense دارای گزینه دیگری تحت عنوان پوسته ها است که هر پوسته ظاهر و اکثر دکمه های روی صفحه ، صفحات نرم افزار ، منوهای گزینه و سایر آیتم ها را تغییر می دهد.

منوی اصلی نیز مانند بخش های مختلف Sense (دفترچه تلفن) دارای ساختار Tab است.

سه Tab در پایین صفحه وجود دارد که شامل همه نرم افزارها ، Frequent و Favorites است. در صورت نصب تعداد زیادی نرم افزار ، این Tabs سودمند است.

با ضربه زدن روی دکمه Personalize یک صفحه از آیتم ها ارائه می شود که آیتم های دلخواه را می توان از آنها انتخاب کرد.

منوی اچ تی سی Salsa براساس استانداردهای امروزی کارایی زیادی ندارد. این گوشی از قابلیت بوت سریع برخوردار است که در صورت قرار داشتن باتری در گوشی ، کار می کند.

Salsa دارای دفترچه تلفن معروف اچ تی سی است که بخوبی با شبکه های اجتماعی ادغام شده است و تمامی موارد از SMS تا آلبوم های عکس فیس بوک را بخوبی مدیریت می کند. با انتخاب یک مخاطب ، اطلاعات اصلی نمایش داده می شود که شامل نام و عکس ، شماره تلفن ، ایمیل و ... است.

آندروید و اچ تی سی Salsa از انواع پیام های متنی شامل SMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می کند و شبکه اجتماعی نیز توسط چندین نرم افزار و Widget مورد پشتیبانی قرار می گیرد.
معرفی گوشی Salsa اچ تی سی + عکس 1
اچ تی سی Salsa دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی است که حداکثر وضوح آن 2592 در 1952 پیکسل را نمایش می دهد و در وضوح D1 در 24fps فیلمبرداری می کند.

دوربین به یک فلاش LED مجهز است که از آن به عنوان نور ویدئو نیز استفاده می شود.

منوی دوربین فضای کافی دارد و اکثر کنترل ها در طرف راست نمایاب مشاهده می شوند؛ دیافراگم مجازی در مرکز صفحه وجود دارد در حالی که نوار کشویی زوم مجازی در طرف چپ صفحه وجود دارد.

این گوشی دارای یک سری گزینه های ارتباطی کامل است و از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و دو باند 3G با HSPA پشتیبانی می کند که حداکثر سرعت دانلود آن 7.2Mbps و سرعت آپلود آن 384Kbps است.

از گزینه های محلی ارتباط بی سیم می توان به Wi-Fi b/g/n و بلوتوث سه اشاره کرد.
HeartHeart مر30 HeartHeart
ممنونBlushBlushBlush
خیلی کلفته UndecidedUndecided
مممممممممممممرررررررر30
ممنون منم میخوام گوشی اچ تی سی بگیرم ولی نمیدونم کدوم
این گوشی که خیلی قدیمیه
(27-03-2014، 20:04)AALLI نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
این گوشی که خیلی قدیمیه
اگه خیلی قدیمیه خوب لطفا شما جدیدشو معرفی کنین
چرت ترین گوشیه!