انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جزییات جدید هنسی کوروت استینگری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جزییات جدید هنسی کوروت استینگری
تیونر آمریکایی هنسی پرفورمنس (HPE) با انتشار یک تصویر نخستین جزییات برنامه آتی خود را برای کوروت استینگری منتشر کرد؛ پکیجی که قرارست در سه مدل HPE600 و HPE700 و HPE800 تحویل مشتریان شود.
بعد از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ردلاین موتور ، هنسی دومین تیونری است که نقشه هایش را برای مدل های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
2014 کوروت استینگری  علنی می کند. پکیج اول هنسی HPE600 است که در آن بر روی پیشرانه 6.2 لیتری V8 استینگری یک سوپرشارژر TVS2300 نصب شده که به لطف برنامه ریزی مجدد ECU قدرت 450 اسبی مدل های استاندارد را به حدود 600 اسب بخار می رساند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جزییات جدید هنسی کوروت استینگری 1 Hennessey Corvette Stingray
[color][font]
حال به سراغ HPE700 برویم که همانند نامش قدرت 700 اسبی داشته و البته همان ویژگی های پکیج قبلی را دارد اما با پیستون های تراشکاری شده و میل بادامک های جدید. آخرین پکیج هنسی HPE800 است که این بار بجای استفاده از سوپرشارژر، توربوهای دوقلو داشته و پیستون های آلومینیومی و میل لنگ فولادی آن نیز فورج کاری شده اند؛ همچنین تغییر سرسیلندرها، نصب اینترکولر و تغییر سیستم سوخت رسانی از دیگر مشخصه های این پکیج 800 اسبی خواهند بود.
همه این پکیج ها به صورت استاندارد با کیت بدنه CarbonAero شامل اسپلیتر جلو، رکاب های جدید و اسپویلر کوچک عقب عرضه می شوند که البته مشتریان می توانند موارد دیگری مانند رینگ های جدید با تایرهای پایلوت سوپراسپرت میشلین، تعلیق جدید با قابلیت تنظیم ارتفاع یا کیت ترمز کربن/سرامیکی را هم جداگانه سفارش دهند. منتظر بروز رسانی مجدد این صفحه با انتشار جزییات بیشتر این پکیج بمانید.[/font][/color]