انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شکار آونتادور قرمز در شمال تهران
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شکار آونتادور قرمز در شمال تهران ↓

خبر ورود اولین آونتادور قرمز رنگ (یا شایدم نارنجی سوخته) به پایتخت مثل یک بمب خبری بود که بلافاصله ترکش هایش به همه جای شهر رسید؛ از ستادهای انتخاباتی گرفته تا میادین میوه و تره بار . . . !

شکار آونتادور قرمز در شمال تهران 1

می گویند آونتادور موردنظر که تصاویر شکار شده آن در گذرموقت منتشر شد، از دبی با پلاک M 72414 به کشور آمده و موفق به گرفتن پلاک گذرموقت 9144 هم شده است؛ حداقل اطلاعات دیگری که از ظاهر پلاک می توان تشخیص داد اینست که آونتادوری تهرانی ما تنها تا پایان شهریورماه 92 اجازه خودنمایی در خیابان ها را دارد!

شکار آونتادور قرمز در شمال تهران 1

اینکه بعد از پایان این مهلت دوباره به کشور مبدا برمی گردد یا اینکه دست برقضا مانند SLS قرمز رنگی که چندی پیش موفق به دریافت پلاک ملی شد، او هم به پلاک ملی می رسد یا نه معلوم نیست اما هرچه باشد همین سه ماه پیش رو هم برای ایرانی ها مهمانی عزیر و قابل احترام خواهد بود! هم اکنون عکس های بیشتر این خودرو در تیونینگم موجود است.

شکار آونتادور قرمز در شمال تهران 1

حال که صحبت از SLS شد خالی از لطف نیست کلیپ کوتاه آنرا که نخستین بار توسط مکس اسپیدآماده شده را هم مشاهده کنید. ناگفته نماند مدل های 2012 این کوپه آلمانی حدود 190 تا 215 هزار دلار قیمت دارد حال آنکه قیمت پایه ای آونتادور کوپه در مدل های 2012 از حدود 390 هزار دلار آغاز می شود.
عکس ها باز میشه .

+ ویرایش شد . [ کُد ها خراب کرده بود متن ُ . ]

اسپم ندید . ↓↓↓↓↓↓↓