انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عرضه نوکیا E7 با گارانتی اصلی در ایران + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حضور نوکیا E7 در ایران اعلام شد. نوکیا E7 کلیدی برای موفقیت در منزل یا محل کار است و گستره وسیع سرگرمی و سرویس‌های اجتماعی آن را به یک همتای بی‌رقیب تبدیل می‌کند.

سه نسل : نوکیا E7 اولین گوشی هوشمند نوکیا با صفحه‌نمایش لمسی و خازنی 4 اینچ است. این گوشی با برخورداری از صفحه‌نمایش AMOLED ClearBlack بهترین کیفیت را در میان سایر گوشی‌های سری تجاری دارد. نوکیا E7 از صفحه‌کلید QWERTY کامل (سخت‌افزاری و نرم‌افزاری) و دسترسی سریع به برنامه‌های کاربردی متنوع از روی صفحه‌نمایش، برخوردار است.

نوکیا E7 ظریف‌ترین طراحی ممکن را میان گوشی‌های هوشمند تجاری دارد و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوبی استفاده شده است. این تازه‌وارد امکانات مسیریابی برای رانندگان و عابران پیاده در 80 کشور را توسط نرم‌افزار Ovi Maps فراهم می‌کند.

از قابلیت‌های دوربین 8 مگاپیکسل نوکیا E7 می‌توان به کیفیت تصویربرداری HD، امکان ویرایش فایل‌های ویدئویی و عکس، صدای دالبی دیجیتال ساراند و سینمایی و فلاش LED دوتایی اشاره کرد.

آی تی آنالیز ، برخورداری از سیستم‌عامل Symbian، 16 گیگابایت حافظه داخلی، 1 گیگابایت ROM و رادیو FM و فرستنده رادیویی از دیگر امکانات نوکیا E7 هستند. نوکیا E7 باتری 1200 میلی‌آمپر BL-4D دارد که امکان 9 ساعت مکالمه مداوم و 18 روز استندبای را فراهم می‌کند.

نوکیا E7 امکانات ارتباطی نظیر WLAN IEEE802 11 b/g/n، GPS با A-GPS، micro-USB برای انتقال سریع و شارژ کردن، USB On-the-Go، کابل صوتی 5/3 میلی‌متری برای ورود و خروج صدا و خروجی تلویزیون دارد. رابط HDMI ، USB On-the-Go، کابل اتصال و استریو هدست WH-205 نیز در جعبه بسته‌بندی این گوشی در دسترس کاربران است.

نوکیا E7 در رنگ‌های نوک‌مدادی، نقره‌ای، سبز، آبی و نارنجی به بازار عرضه شده است.



امکانات اصلی نوکیا E7
عرضه نوکیا E7 با گارانتی اصلی در ایران + عکس 1
• دسترسی آسان به ایمیل‌

• ایجاد، ویرایش و اشتراک‌گذاری اسناد آفیس و نمایش فایل‌های PDF با Adobe Reader

• ثبت تصاویر با وضوح بالا و ضبط ویدئو HD با دوربین 8 مگاپیکسل و فلاش LED دوتایی

• اتصال HDMI با فایل‌های پروژه، ویدئوها و تصاویر در صفحه‌نمایش‌های بزرگ

• 16 گیگابایت حافظه داخلی

• USB-On-The-Go برای اشتراک‌گذاری راحت‌تر فایل‌ها با اتصال یک USB به گوشی هوشمند