انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیا با وجود صفحه های نمایش ضد خش، باز هم برچسب محافظ صفحه نمایش برای تلفن های همراه ل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گروه خبری GSM : خب، این سوالی است که همه از خود می پرسند که آیا با وجود استفاده از صفحات ضد خش گوریلا گلاس در گجت های امروزی و به خصوص موبایل ها، دیگر استفاده از محافظ صفحه نمایش ضرورتی دارد یا خیر؟ درست است که صفحات موبایل در مقابل ضربه و خش تا حد زیادی مقاوم شده اند، اما این همه کاری نیست که یک محافظ صفحه انجام می دهد.

به گزارش نارنجی از لایف هکر، کیفیت محافظ صفحه نمایش گجت ها روز به روز بهتر شده و با قیمت مناسب تری هم عرضه می گردند. پس بگذارید نگاهی داشته باشیم به چند مورد از کاربردهای این فدائیان شفاف:

ضد-تشعشع و بازتاب نور: گوریلا گلاس واقعا عالی است. اما مانند هر شیشه دیگر باعث می شود که دیدن صفحه نمایش گوشی تان در نور آفتاب سخت و آزار دهنده شود. شاید نیازی نباشد که دیگر آن را از خراش برداشتن محافظت کنید، اما محافظ صفحه های بسیار خوبی در بازار پیدا می شود که به صفحه نمایش موبایل شما ظاهری مات می دهد و جلوی درخشش آن در نور آفتاب را می گیرد. شما می توانید با کمی جستجو در بازار، محافظ صفحه ای مانند Moshi iVisor پیدا کنید که علاوه بر جلوگیری از بازتاب نور، نصب آن هم راحت بوده و تقریبا هیچ حبابی در زیر آن تشکیل نمی شود.

ضد- اثر انگشت: نکته دیگری که باید به آن توجه داشت، این است که همه این ابزارها هنگام خروج از جعبه واقعا جذاب به نظر می رسند، اما تنها بعد از چند دقیقه استفاده سطح آنها پر از اثر انگشت می شود. اگر می خواهید که دائما پارچه ای در جیبتان نباشد که مشغول تمیز کردن صفحه موبایل تان شوید، بهتر است سراغ یک برچسب صفحه نمایش بروید که در برابر اثر انگشت مقاوم است.

دیگر سطوح صیقلی: حتی اگر صفحه نمایش ابزار شما نیازی به محافظ نداشته باشد، دیگر بخش های آن مطمئنا نیاز به برچسب محافظ خواهند داشت. برای مثال بسیاری از مدل های آی پاد و آی پد صفحه مقاومی دارند، اما فلز زیبا و درخشان پشت دستگاه به راحتی خش می افتد. بنابراین همیشه باید آن را درون یک جلد یا کیف نگهداری و حمل کنید. اما اگر شما از جلد های محافظ متنفرید و می خواهید که دستگاه تان جلا و خودنمایی اصیل خود را داشته باشد، بهتر است به دنبال محافظ صفحه هایی مانند ZAGG InvisibleShield باشید که به طور کامل پشت و روی بزارتان را می پوشانند. به محض اینکه گجت جدیدتان را از جعبه درآوردید، آن را با چنین محافظی بپوشانید تا دیگر هیچ گاه خش نیفتاده و خراش بر ندارد.

ابزار قدیمی: اگر ابزار دست دومی متعلق به سه سال پیش را خریداری کردید که هنوز صفحه آن خش نیفتاده است، به خاطر داشته باشید که این گجت های قدیمی ضد خش نیستند. پس همیشه از دستگاه های قبل از دوران گوریلا گلاس، با محافظ صفحه نمایش مراقبت کنید.

و آخر از همه به یاد بسپرید که گوریلا گلاس شیشه ای ضد خش است، اما جادویی نیست. اگر آن را در کنار کلیدها و پول خرد درون جیب تان بگذارید، باید منتظر باشید که صفحه موبایل تان کمی زبر شده و حتی خط بردارد. پس اگر نمی خواهید همیشه نگران شیوه استفاده، نگهداری و حمل موبایل یا تبلت تان باشید، بهتر است وظیفه مراقبت از آن را به یک محافظ صفحه سپرده و خیال خودتان را راحت کنید.

اما در صورتی که آن را همنشین کلیدهای تان نکنید، مواظب زمین خوردنش باشید و غیره، بهترین مزیت عدم استفاده از محافظ صفحه این است که کار با دستگاه بسیار راحت تر بوده و تاچ آن بهتر به انگشتان تان پاسخ می دهد.