انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بخشی دیگر از مشخصات آی پد 3 هم لو رفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
روه خبری GSM: اپل تمام تلاش خودش را می کند تا مشخصات فنی محصولات جدید اش پیش از معرفی رسمی لو نرود اما با وجود تمام این تلاش ها گاهی اوقات پیش از معرفی، برخی مشخصات فنی گجت های جدید اش لو می رود. حالا BGR ادعا می کند به اطلاعات فنی مهمی در مورد نسل سوم تبلت اپل یعنی آی پد 3 دست یافته است.
بخشی دیگر از مشخصات آی پد 3 هم لو رفت 1
به گزارش نارنجی، در تصاویری که منتشر شده خروجی نرم افزاری به نام iBoot را می بینید که برای عیب یابی آی پد جدید استفاده شده است. در ابتدا می بینیم که با دو مدل J1 و J2 روبرو هستیم. البته اینها دو مدل متفاوت از هم نیستند و در واقع یکی آی پد 3 با وای-فای و دیگری مدلی است که مجهز به GSM، CDMA و LTE است. بنابراین آی پد سوم از شبکه های جدیدی پشتیبانی می کند.

نکته مهم دیگر پردازشگر جدید آی پد 3 است که A6 نام دارد که با نام مدل S5L8945X مشخص شده است و به نظر میرسد با یک پردازشگر چهار هسته ای روبرو هستیم.

فعلا این تمام اطلاعاتی است که به دست آمده و اگر آن را با شایعات رزولوشن بالاتر جمع بزنیم می توانیم یک نتیجه گیری کلی از آی پد 3 داشته باشیم. البته طبق معمول نمی توان به صحت این اطلاعات کاملا اعتماد کرد. اما هر چقدر به معرفی رسمی نزدیک تر می شویم قطعات پازل بیشتر تکمیل میشود.

البته همان طور که دیروز در مطلبی اشاره کردیم، اپل برای حفظ اسرار درون سازمانی خود سیاستهای پیچیده ای را دنبال می کند. شاید این هم یکی از آن سیاست ها باشد!