انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انیمیشن های کوتاه عصر یخبندان!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شاید وقتی کمپانی فاکس قرن بیستم به فکر تولید انیمیشن عصر یخبندان افتاد فکر نمی کرد روزی یکی از شخصیت های این انیمیشن به قدری محبوب بشه که انیمیشن های کوتاه مختلفی از از روی کارکترش بسازه ! در کنار موفقیت های زیادی که سری انیمیشن های عصر یخبندان به دست آوردن ، یکی از شخصیت های این انیمیشن که بیشتر در حاشیه قرار داره و شاید توی کل هر قسمت از انیمیشن ، ۱۰ دقیقه هم حضور نداشته باشه ، به قدری بین مردم و دوستاران این انیمیشن محبوب شده که مردم ، انیمیشن عصر یخبندان رو با اون شخصیت می شناسن !
اسکرات ( Scrat ) اسم سنجابیه که توی این سلسله انیمیشن ها داستان اون و بلوطش خیلی معروف شده و همه ی شما هم به احتمال خیلی زیاد می شناسیدش ! وقتی این کارکتر توی قسمت اول این انیمیشن حضور کوتاهی داشت ، به قدری مورد استقبال قرار گرفت که سازندگان عصر یخبندان تصمیم گرفتن حضور اسکرات رو توی قسمت های بعدی این انیمیشن بیشتر کنن و در کنارش هم یک سری انیمیشن کوتاه از داستان اونو بلوطش بسازن .
حتمن بیشتر شما هر سه قسمت عصر یخبندان که تا به حال ساخته شده رو دیدید ، ولی شاید همه ی شما انیمیشن های کوتاهی که در کنار این انیمیشن ها ساخته شدند رو ندیدید . در ادامه به معرفی این انیمیشن های کوتاه می پردازم تا شما هم اگه هنوز این انیمیشن ها رو ندیدید هر چه زودتر دانلود و تماشاشون کنید ( لینک دانلود این انیمیشن ها توسط سایت دانلودها انتهای صفحه موجوده ) .
Cone Nutt : این انیمیشن ۴ دقیقه ای توی سال ۲۰۰۲ تولید شد و طبق معمول هم داستان اسکرات و بلوطش رو نشون می ده ! سکانس پایانی این انیمیشن به طرز فان و جالبی تشکیل قاره ها رو نشون می ده و به نظرم ایده ی جالبی داره ، هر چند پایان انیمیشن با دادهای همیشگی اسکرات تموم نمی شه ولی با توجه به اینکه اولین انیمیشنی بود که از این شخصیت ساخته شده خیلی خوب و جالبه .
انیمیشن های کوتاه عصر یخبندان! 1
No Time For Nuts : این انیمیشن کوتاه که دومین ساخته ی استودیو فاکس قرن بیست از شخصیت اسکرات هست ، سال ۲۰۰۶ ساخته شد و داستان خیلی خوبی داره . توی این انیمیشن ، اسکرات با یه دستگاه توی زمان های مختلف سفر می کنه و به دنبال بلوطش توی اون زمان ها می گرده و ماجراهای جالبی رو به وجود میاره که پیشنهاد می کنم حتمن ببینید .
انیمیشن های کوتاه عصر یخبندان! 1
Surviving Sid : بر خلاف دو تا انیمیشن بالا این انیمیشن داستان اسکرات نیست ! داستان این انیمیشن درباره ی سید و اردویی هست که با بچه ها می ره ! نکته ی خیلی جالبی که در اول این انیمیشن وجود داره اینکه که اسکرات میاد و با اعتراض اعلام می کنه که داستان انیمیشن باید درباره ی اون باشه ! این انیمیشن هم در سال ۲۰۰۸ تولید شد و پیشنهاد می کنم حتمن ببینیدش .
انیمیشن های کوتاه عصر یخبندان! 1
Scrats Continental Crack-Up : این جدیدترین انیمیشن کوتاهیه که از اسکرات ساخته شده . این انیمیشن بعد از عرضه ی قسمت سوم عصر یخبندان در سال ۲۰۱۰ تولید شد . داستان انیمشن یه جورایی شبیه به انیمیشن اول اسکرات یعنی Cone Nutty هست و به نوعی توی این انیمیشن هم تشکیل قاره ها رو نشون می ده ، البته با یه داستان متفاوت . بد نیست این انیمیشن هم ببینید .
انیمیشن های کوتاه عصر یخبندان! 1
نکته ی خوبی که توی این انیمیشن ها و کلن انیمیشن های عصر یخبندان دوست دارم اینه که سازندگانش به خوبی می دونن دارن انیمیشن می سازن و مثل بعضی از انیمیشن ها که فضای خشک و رسمی ای داره نیستن ! همونطور که قبلن هم گفتم انیمیشن هر چقدر هم طبیعی و با گرافیک و کیفیت خوب ساخته بشه باز هم انیمیشنه و وجود صحنه های جالبی که در واقعیت معمولن اتفاق نمی افته توش لازمه ، وگرنه نمی شه اسمش رو انیمیشن یا کارتون گذاشت !
هر ۴ تای این انیمیشن هایی که معرفی کردم رو می تونید از طریق این صفحه دانلود کنید . لینک هر قسمت به صورت جدا توی اون صفحه موجوده و هر قسمتی رو که دوست داشتید می تونید دانلود کنید ! ولی پیشنهاد می کنم هر ۴ تاش رو دانلود کنید و ببینینید !