انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حساب ویژه کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا بر روی تلیغات از طریق تلفن های همراه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گروه خبری GSM: پیش بینی می شود در طول سال 2012 نقش تلفن‌های همراه در تبلیغات انتخابات رییس جمهوری آمریکا جدی تر شود و کاندیداهای مختلف از این دستگاه‌ها برای تبلیغات بهره ببرند.

به گزارش موبنا، تاکنون استفاده از بیلبوردها، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی بیش از سایرین در تبلیغات انتخاباتی موثر بوده اند، اما از یکی دو سال گذشته با افزایش دسترسی مردم به تلفن‌های همراه و نیز شبکه‌های اجتماعی، انتظار می رود این دستگاه‌ها نقش جدی تری در انتخابات امسال آمریکا ایفا کنند.

گزارش‌ها حاکی است، بسیاری از نامزدهای انتخابات وب‌سایت‌های خود را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که بر روی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند قابل مشاهده باشند.

گفتنی است بسیاری از نرم افزارها و برنامه های سازگار با گوشی های هوشمند و تبلت ها برای این گونه تبلیغات در نظر گرفته شده و به این ترتیب تعدادی برنامه نیز برای کمک به کاندیداها در فروشگاه های App Store اپل و Android Market گوگل قرار گرفته‌ است، اما ظاهرا تبلیغات اوبا همانند سابق بر روی رایانه‌های شخصی و شبکه‌های اجتماعی ارایه خواهد شد.

پیامک‌های تبلیغاتی هم روش دیگری برای انتخابات امسال آمریکا به شمار می رود که پیشتر هم مورد استفاده قرار گرفته و از سویی باعث اعتراض بسیاری از کاربران شده بود.