انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مشاوره براي خريد گوشی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
راه حل گوشی آسیب دیده چیست؟ تعمیر یا خرید گوشی جدید؟



اگر گوشی شما آسیب دیده باشد و تمام یا قسمتی از آن از کار افتاده باشد، احتمالا شما هم به این دو راهی رسیده‌اید: بفروشمش یا تعمیرش کنم؟ در چنین موقعیتی خیلی راحت می‌توانید تصمیم بگیرید، اگر این مطلب را تا انتها بخوانید.
فرض کنید گوشی‌ای دارید که آسیب دیده. باید این موارد را در نظر بگیرید تا بهترین راه‌حل را انتخاب کنید.
1. اطلاعات داخل گوشی چقدر برایتان اهمیت دارد؟
اولین و مهم‌ترین قسمت این انتخاب به شخص شما بستگی دارد. اگر اطلاعاتی دارید که لازمشان دارید، قاعدتا گزینه فروش از میان گزینه‌های شما حذف می‌شود و باید هزینه تعمیرات را بپردازید.
2. گوشی شما قابل تعمیر است یا خیر؟
اگر تلفنتان آسیب جدی یا بیش از حد دیده باشد و نشود تعمیرش کرد، مجبورید هزینه خرید گوشی جدید را بپردازید. اما ناامید نباشید! شاید برخی تعمیرکاران دستگاه خراب شما را به‌صورت اوراق خریداری کنند تا از وسایل به‌جامانده آن برای تعمیر تلفن‌های مشابه استفاده کنند.
3. برای تعمیر چه مبلغی باید بپردازید؟
هزینه تعمیر گوشی باید به نسبت قیمت آن بیرزد. مثلا گوشی‌ای که یک میلیون تومان ارزش دارد، بهای تعمیرش هرگز نباید بیشتر از 500 هزار تومان شود، چرا که با همین مبلغ یا کمی بیشتر و پولی که بابت اوراق گوشی‌تان می‌گیرید می‌توانید کارکرده همین گوشی یا جدید تر از آن را بخرید.
4. آیا دستگاه شما ارزش مالی لحظه خرید را دارد؟
اگر مبلغی که موقع خرید این گوشی آسیب‌دیده پرداخت کرده‌اید با قیمت فعلی آن تفاوت چندانی ندارد، به فکر تعمیرش باشید، در غیر این صورت خرید گوشی جدید برایتان به‌صرفه‌تر است.
 
مشاوره براي خريد گوشی 8
 
5. مشورت کنید!
اشتباه می‌کنید اگر به حرف‌های اولین خریدار یا اولین تعمیرکار بسنده کنید. شاید همه از توانایی مالی شما خبر نداشته باشند و نتوانند بهترین پیشنهاد را به شما بدهند، یا همه به فکر ضررو زیان شما نباشند و اول سود خودشان را در معامله در نظر بگیرند. پس حتما با چند نفر مشورت کنید و نظر چند کارشناس را بپرسید.
در نهایت این شمایید که تصمیم می‌گیرید!
شما برای تصمیمی که می‌گیرید حتما باید دلایل منطقی و محکمی داشته باشید، پس در درجه اول سریع تصمیم‌گیری نکنید و در درجه دوم این ضرب‌المثل انگلیسی را به خاطر بسپارید که می‌گوید: آن‌قدر ثروتمند نیستم که جنس ارزان بخرم!
اگر شما هم بر سر این دوراهی قرار گرفته‌اید، تجربه‌های خودتان را در شبکه‌های اجتماعی جی‌اس‌ام با ما در میان بگذارید.
مشاور خرید: گوشی‌ های هوشمند کمتر از ۵۰۰ هزار تومان (مرداد ۹۴)



در بسیاری از مواقع هنگامی که نام تلفن هوشمند به گوشمان می‌خورد، نام برندها و مدل پرچم‌داران آنها در ذهن ما نقش می‌بندد. اما همه می‌دانیم که عبارت گوشی هوشمند فقط مختص گوشی‌های گران‌قیمت یا به‌اصطلاح پرچمداران نیست.
به‌لطف سیستم عامل اندروید، گوشی‌های هوشمند زیادی در بازار وجود دارد که در رده قیمتی اقتصادی قرار می‌گیرند و برای خریدن آنها لازم نیست هزینه زیادی محتمل شویم. در اطرافیان خود حتما دوستان و آشنایان بسیاری پیدا می‌کنید که استفاده آنها از تلفن همراه بیش از برقراری مکالمه و دریافت و ارسال پیامک نیست، اما گاهی لذت حضور در شبکه‌های اجتماعی و مرور اینترنت با گوشی همراه نیز آنها را وسوسه می‌کند. مسلما برای این دسته از افراد داشتن گوشی اندرویدی ساده، که با قیمتی مناسب می‌توان تهیه‌اش کرد، کفایت می‌کند.
در این مطلب با هم ۱۰ گوشی اندرویدی بازار ایران را مرور می‌کنیم که در حال حاضر، یعنی مرداد ۱۳۹۴، قیمتی کمتر از ۵۰۰ هزار تومان دارند. بی‌شک گوشی‌های زیادی در این رنج قیمت در بازار وجود دارند که فهرست کردن همه آنها در این مطلب امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین اگر شما هم می‌توانید موردی را به این فهرست اضافه کنید، آن را با ما و خوانندگان جی‌اس‌ام در قسمت نظرات در میان بگذارید.
 
سامسونگ
 
  • Galaxy Core Prime


محدوده قیمت: ۴۲۰ تا ۴۳۰ هزار تومان
این گوشی با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی به پردازنده ۴ هسته‌ای و ۱ گیگابایت رم مجهز است. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی در کنار اندروید کیت کت ۴.۴.۴ از دیگر مشخصات این گوشی است. بی‌شک پشتیبانی از شبکه 4G برگ برنده این گوشی محسوب می‌شود که می‌تواند بسیاری از خریداران را به سمت خودش جذب کند.
مشاوره براي خريد گوشی 8
 
  • Galaxy J1
محدوده قیمت: ۳۵۰ تا ۳۷۰ هزار تومان
گلکسی J1، که در بازار به نام J100 نیز شناخته می‌شود، به صفحه نمایش ۴.۳ اینچی، پردازنده ۲ هسته‌ای و ۵۱۲ مگابایت رم مجهز است. این گوشی نسبت به Core Prime از مشخصات پایین‌تری برخوردار است، اما، مانند آن، با اندروید کیت کت ۴.۴.۴ عرضه شده. حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات آن است.
مشاوره براي خريد گوشی 8
 
هوآوی
 
  • Honor 3C
محدوده قیمت: ۴۶۰ تا ۴۸۰ هزار تومان
Honor 3C با صفحه نمایش ۵ اینچی و رزولوشن اچ‌دی در این فهرست بیش از بقیه خودنمایی می‌کند. این محصول هوآوی پردازنده‌ای ۴ هسته‌ای با ۲ گیگابایت رم در اختیار دارد که از نظر میزان رم نیز یک سروگردن بالاتر از بقیه است. حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی همراه با اندروید ۴.۲.۲ از دیگر مشخصات این گوشی هوآوی است.
مشاوره براي خريد گوشی 8
 
  • Ascend G6
محدوده قیمت: ۴۴۰ تا ۴۶۰ هزار تومان
اما دست هوآوی در ارزان‌قیمت‌های بازار نسبت به بقیه برندها بازتر است. اگر Honor 3C نظرتان را جلب نکرد، می‌توانید نیم‌نگاهی نیز به Ascend G6 بیندازید، چراکه این گوشی با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی، پردازنده ۴ هسته‌ای و ۱ گیگابایت رم می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی و اندروید ۴.۳ دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.
مشاوره براي خريد گوشی 8
 
سونی
 
  • Xperia E4
محدوده قیمت: ۴۵۰ تا ۴۷۰ هزار تومان
در بین گزینه‌های ارزان‌قیمت بازار خیلی نمی‌توان نام سونی را یافت. اگر به این برند علاقه‌مندید، بد نیست Xperia E4 را در فهرست انتخاب‌های خود بگنجانید. این گوشی با صفحه نمایش ۵ اینچی، پردازنده ۴ هسته‌ای و ۱ گیگابایت رم همراه با ۸ گیگابایت حافظه داخلی یکی از گزینه‌های خوب موجود است. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری فول اچ‌دی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی و همچنین اندروید کیت کت ۴.۴.۴ از دیگر مشخصات این محصول سونی است.
مشاوره براي خريد گوشی 8
 
ال‌جی
 
  • Leon
محدوده قیمت: ۴۷۰ تا ۴۹۰ هزار تومان
اما گوشی‌های هوشمند ال‌جی نیز در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. در بین گوشی‌های ارزان‌قیمت بازار نیز ال‌جی محصولاتی دارد که ارزش بررسی دارند. Leon یکی از این موارد است که با پردازنده ۴ هسته‌ای، ۱ گیگابایت رم و صفحه نمایش ۴.۵ اینچی عرضه شده. اندروید لالیپاپ برگ برنده این گوشی است. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی وظیفه تصویربرداری را در این گوشی برعهده دارند.
مشاوره براي خريد گوشی 8
 
  • L Bello
محدوده قیمت: ۴۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
دیگر محصول ال‌جی که در این فهرست جای می‌گیرد L Bello نام دارد. این گوشی به پردازنده ۴ هسته‌ای، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱ مگاپیکسلی وظیفه عکاسی و فیلم‌برداری را در این گوشی بر عهده دارند و اندروید کیت کت ۴.۴.۲ به‌عنوان سیستم عامل روی آن نصب شده است.
مشاوره براي خريد گوشی 8
 
اچ‌تی‌سی
 
  • Desire 516
محدوده قیمت: ۴۴۰ تا ۴۶۰ هزار تومان
برند تایوانی اچ‌تی‌سی از قدیم در ایران طرفداران خاص خود را دارد. این شرکت نیز برای افرادی که به دنبال گزینه‌های اقتصادی بازارند تاکنون محصولات مختلفی عرضه کرده است. Desire 516 یکی از این محصولات است که با پردازنده ۴ هسته‌ای و ۱ گیگابایت رم و صفحه نمایش ۵ اینچی در بازار موجود است. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی و اندروید ۴.۲.۲ از دیگر مشخصات این گوشی است. پشتیبانی از ۲ سیم‌کارت نیز ممکن است یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی محسوب شود.
مشاوره براي خريد گوشی 8
 
  • Desire 526
محدوده قیمت: ۴۵۰ تا ۴۷۰ هزار تومان
دیگر محصول ارزان‌قیمت اچ‌تی‌سی نیز برای طرفداران اندروید گزینه خاصی به شمار می‌رود، چراکه با اندروید لالیپاپ ۵.۱ به بازار عرضه شده است. پردازنده ۴ هسته‌ای همراه با ۱.۵ گیگابایت رم از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی است. پشتیبانی از شبکه‌های LTE، صفحه نمایش ۴.۷ اینچی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی نیز در این دستگاه تعبیه شده است.
مشاوره براي خريد گوشی 8
 
آلکاتل
 
  • One Touch Star
محدوده قیمت: ۳۴۰ تا ۳۶۰ هزار تومان
اگر در محدوده ارزان‌قیمت‌های بازار چرخی زده باشید، نام آلکاتل نیز به چشمتان خورده است. آلکاتل One Touch Star، که در ایران با نام آلکاتل 6010 نیز شناخته می‌شود، یکی از گزینه‌های ارزان‌قیمت بازار است که با پردازنده ۲ هسته‌ای و ۵۱۲ مگابایت رم عرضه شده. صفحه نمایش ۴ اینچی آمولد، دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلو VGA همراه با اندروید ۴.۱ از دیگر مشخصات این گوشی آلکاتل است.
مشاوره براي خريد گوشی 8
 
سلا
من می خواستم z3بخرم


چند تا سوال دارم

میگن عمر باتریش کمه

میگن گوشی خوبی نیس

راسته کسی داره راهنماییم کنه
(19-08-2015، 17:07)رویا... نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
سلا
من می خواستم z3بخرم


چند تا سوال دارم

میگن عمر باتریش کمه

میگن گوشی خوبی نیس

راسته کسی داره راهنماییم کنه

دوست من الان 6 ماهه خریده راضیه و میگه خوبه.
هر گوشی هم در کنار مزایا معایبی هم داره (:
در رابطه با عمر باتریشم بگم که بیشترش بستگی به استفاده خودت داره و اینکه زیاد استفاده کنی از گوشی یا نه
کدام گوشی ها برای بازی مناسب تر هستند ؟



نقل قول: گوشی های امروزی همه کاره اند و به همین دلیل هم کاربران علاقه زیادی به آنها پیدا می کنند و دوست دارند از ویژگی های مختلف دستگاه خود استفاده کنند.

از زمان طلوع خورشید اسمارت فون ها در آسمان صنعت و تکنولوژی، بازی و بازی کردن وارد مرحله جدیدی شده است؛ مرحله ای که بشر تا پیش از

اسمارت فون ها به آن قدم نگذاشته بود.
اسمارت فون خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

به نظر می رسد قطعات بسیاری باید کنار هم قرار بگیرند و کار کنند تا دستگاه بی نقصی داشته باشیم؛ نمایشگر باید خوانایی، روشنایی و رنگ های زنده داشته باشد

و سخت افزار درونی هم باید به حدی قدرتمند باشد که به راحتی و بدون کوچک ترین لگ و نقصی بازی های سه بعدی را اجرا کند.

اما این ویژگی ها به چشم نمی آیند اگر بازی ها محدود باشند.

در این مطلب به گوشی هایی نگاه می اندازیم که برای بازی بسیار مناسب اند و تجربه ای در اختیارتان قرار می دهند که پیش از این نداشته اید.

کنسول فون یک: Acer predator 6





اگرچه بسیاری از اسمارت فون های موجود در بازار برای بازی هم مناسب معرفی می شوند، تاکنون هیچ اسمارت فونی در دنیا منحصرا برای بازی ساخته نشده بود،

تا پردیتور 6 ایسر وارد میدان شد. پردیتور 6 اخیرا در نمایشگاه ایفا 2015 معرفی شد.

مشخصات سخت افزاری خوب در کنار طراحی فوق العاده لذت بازی را برای کاربر دوچندان می کند.



مشاوره براي خريد گوشی 8

پردازنده ده هسته ای، رم 4 گیگابایتی، 4 اسپیکر و بازخورد لرزشی، پردیتور 6 را در دستتان به کنسول تبدیل می کند


در حال حاضر ایسر هنوز به طور تمام وکمال از مشخصات این دستگاه پرده برنداشته است. در نام این دستگاه عدد 6 به چشم می خورد که به نظر می رسد

به نمایشگر 6 اینچی اش اشاره می کند، اما این فقط حدس وگمان است و باید صبر کرد و دید ایسر در مورد نمایشگر این گوشی چه می گوید.

آنچه در حال حاضر می دانیم این است که پردیتور 6 با پردازنده ده هسته ای هلیو (Helio X20) و رم 4 گیگابایتی به بازار می آید.

4 اسپیکر و بازخورد لرزشی از جمله ویژگی های پردیتور 6 است که لذت بازی کردن را دوچندان می کند.

کنسولفون دو: Apple iPhone 6s





هنگامی که صحبت از بازی کردن به میان می آید، آیفون یکی از گزینه های جانسخت این عرصه شناخته می شود.

قدرت پردازش سری 6 آیفون بسیار خوب است و در نیمه بالای جدول قرار دارد.

اگر ادعای اپل صحت داشته باشد، تراشه A9 اپل به آیفون های 6اس و 6اس پلاس قدرت بیشتری می بخشد. علاوه بر این، آیفون های جدید با 2 گیگابایت رم

قدم به میدان نبرد می گذارند. این امر سبب می شود توسعه دهندگان به فکر تولید بازی های باکیفیت تری بیفتند.



مشاوره براي خريد گوشی 8

آیفون های سری 6 از بهترین های بازار بودند. آیا آیفون های جدید بالاتر از سری 6 قرار می گیرند؟


کارایی خوب همیشه نعمت است! علاوه بر این، اپل همیشه در بهینه سازی آی او اس برای سخت افزار انتخابی اش بسیار موفق عمل کرده است.

این دلایل سبب می شود آیفون را همیشه جزو کنسول فون های موفق بدانیم.

با آیفون 6s بیشتر آشنا شوید.

کنسول فون سوم: +Samsung Galaxy S6 Edge





اس6 اج پلاس با نمایشگر 5.7 اینچی آمولد با رزولوشن 2560 در 1440 و تراکم پیکسلی 518 وارد میدان شد.

نمایشگر این گوشی به اندازه اس6 شارپ و خوانا نیست، اما با چشم غیر مسلح قادر نیستید این تفاوت را ببینید.

درمجموع نگاه کردن به اس6 اج پلاس حس خوبی دارد و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

این گوشی به 4 گیگابایت رم مجهز است که 1 گیگابایت بیشتر از سری قبلی است.



مشاوره براي خريد گوشی 8

گلکسی اس6 اج پلاس؛ کنسول یا اسمارت فون؟!

باتری قابل تعویض و 3000 میلی آمپری این محصول سبب می شود مدتی طولانی بازی کنید و در صورت تمام شدنش هم قابلیت های شارژ آن سبب می شود

در سریع ترین زمان ممکن به بازی برگردید.

با گلکسی اس6 اج پلاس بیشتر آشنا شوید.

کنسول فون چهارم: LG G4





گرچه ال جی جی4 سریع ترین دستگاه اندرویدی نیست، این دستگاه همچنان برای بازیخورهای موبایلی جذاب است.

بهتر است یادآوری کنیم جی4 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 بهره برده است و این پیکسل ها را اسنپدراگون 808 رندر می کند

که البته پرچم دار تراشه های کوالکام نیست.



مشاوره براي خريد گوشی 8

کابوی کره ای تلاش می کند بازی ها را به بهترین نحو اجرا کند

بنچمارک ها نشان می دهد این تراشه با بازی های سنگین اندکی مشکل دارد، اما این مشکل به حدی نیست که قابل تشخیص باشد.

درعوض پردازنده، ال جی باتری جی4 را قابل تعویض ساخته است. با استفاده از این ویژگی می توانید دو باتری بخرید و از بازی کردن لذت دوچندان ببرید.

با ال جی جی4 بیشتر آشنا شوید.

کنسول فون پنجم: Samsung Galaxy S6





دنبال یک اسمارت فون اندرویدی برای بازی می گردید؟ گلکسی اس6 یکی از بهترین گزینه های موجود است.

گلکسی اس6 با نمایشگر 5.1 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 2560 در 1440 وارد بازار شد.

تراکم پیکسلی 577 این محصول، تا قبل از معرفی اکسپریا زد5 پرمیوم، خواناترین و شارپ ترین نمایشگر موجود در صنعت موبایل بود.



مشاوره براي خريد گوشی 8

تعریف بازی را در صنعت موبایل تغییر داد و هنوز هم شکست ناپذیر است

تجربه بصری این محصول در کنار سخت افزار فوق العادهاش ما را به سمت انتخاب این محصول به عنوان کنسول فون پرقدرت هدایت می کند.

اگزینوس 7420 و رم 3 گیگابایتی راه ما را در این مسیر هموار می کند.

با گلکسی اس6 اج بیشتر آشنا شوید.

منبع: Phone Arena

[b] لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘sArA✘
[/b] 


سلام سارا خانوم 


یه سوال دارم


بهترین گوشی تو رنج قیمت 300 هزار تومن تا 500 هزارتومن چیه؟؟؟ (جز سامسونگ)


پاسخ گویی سریع لطفا تنکس
(02-11-2015، 14:56)omidcr7 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
[b] لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘sArA✘
[/b] 


سلام سارا خانوم 


یه سوال دارم


بهترین گوشی تو رنج قیمت 300 هزار تومن تا 500 هزارتومن چیه؟؟؟ (جز سامسونگ)


پاسخ گویی سریع لطفا تنکس

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=248049


(02-11-2015، 15:10)fghfhfhfgtj نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
من 3 میلیون پول دارم باش چی بخرم؟

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=248632
(02-11-2015، 16:06)fghfhfhfgtj نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(02-11-2015، 15:33)✘sArA✘ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(02-11-2015، 14:56)omidcr7 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
[b] لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘sArA✘
[/b] 


سلام سارا خانوم 


یه سوال دارم


بهترین گوشی تو رنج قیمت 300 هزار تومن تا 500 هزارتومن چیه؟؟؟ (جز سامسونگ)


پاسخ گویی سریع لطفا تنکس

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=248049



(02-11-2015، 15:10)fghfhfhfgtj نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
من 3 میلیون پول دارم باش چی بخرم؟

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=248632

اینا که خیلی ضعیفن

صب کن اپل7 بیاد :|
درود.پیش از معرفی بهتر بود بگید نیازتون چیه؟!

(19-08-2015، 17:07)رویا... نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
سلا
من می خواستم z3بخرم


چند تا سوال دارم

میگن عمر باتریش کمه

میگن گوشی خوبی نیس

راسته کسی داره راهنماییم کنه

درود.بانو نیازتون از گوشی چیه؟!شاید بهتر بتونم کمکتون کنم
ولی خیر اتفاقا اکسپریا زد3 جزو برترین گوشی های هوشمند بازار از نظر باطری و با کارکرد معمولی طبق صحبت های سونی دو روز رو پاسخ گو هست که این عالیه و همین جور با اپدیت های متنوع مصرف باطری و همین طور نسخه ی اندروید رو ارتقاع داده.
موفق و پیروز و سربلند باشید
(02-11-2015، 18:44)fghfhfhfgtj نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(02-11-2015، 16:24)✘sArA✘ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(02-11-2015، 16:06)fghfhfhfgtj نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(02-11-2015، 15:33)✘sArA✘ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(02-11-2015، 14:56)omidcr7 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
[b] لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘sArA✘
[/b] 


سلام سارا خانوم 


یه سوال دارم


بهترین گوشی تو رنج قیمت 300 هزار تومن تا 500 هزارتومن چیه؟؟؟ (جز سامسونگ)


پاسخ گویی سریع لطفا تنکس

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=248049




(02-11-2015، 15:10)fghfhfhfgtj نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
من 3 میلیون پول دارم باش چی بخرم؟

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=248632

اینا که خیلی ضعیفن

صب کن اپل7 بیاد :|

اندروید میخوام
بین اینا کدوم بهتره؟
asus
samsung galexy note5
samsung galexy s6+
htc one m9 +
google nexus 6
lg g4
sony z3+

zenfon2 :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.mobile.ir/phones/specifications-37646-asus-zenfone-2-ze551ml.aspx

galexy note5 :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.mobile.ir/phones/specifications-37775-samsung-galaxy-note5.aspx

galexy s6
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.mobile.ir/phones/specifications-37691-samsung-galaxy-s6.aspx

+one m9
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.mobile.ir/phones/specifications-37721-htc-one-m9.aspx

g4
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.mobile.ir/phones/specifications-37736-lg-g4.aspx

sony z3+ کدوم مدلش ؟
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12