انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گروه خبری GSM: دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران را به همراه نخستین دوره «جشنواره نوآوری¬های تلفن همراه ایران» با مشارکت طیف وسیعی از متخصصین و فعالان حوزه تلفن همراه در اسفندماه آتی برگزار نماید.

امروزه کشور ما با داشتن بیش از 50 ميليون نفرکاربر، به عنوان بزرگترین بازار تلفن همراه خاورمیانه، فرصتهاي بسيار زيادي در جهت استفاده از توان بالقوه و بالفعل نیروهای جوان، پویا و خلاق جامعه در رابطه با نوآوري و کارآفرینی در بستر تلفن همراه وجود دارد. همچنين با توجه با نامگذاري سال جاری به عنوان "سال جهاد اقتصادي" از سوي مقام معظم رهبري؛ به خوبي مي¬توان با فراهم آوردن امكان تبلور و تولد ايده¬هاي جديد در عرصه استفاده از فناوری¬هاي نوين و حمایت موثر از آنها، در جهت ایجاد اشتغال و توسعه¬ی پايدار اقتصادی گام برداشت.

با توجه به این که مخاطبان کنفرانس خدمات ارزش افزوده، کسب و کارهای بالغ و مدیران و افراد حرفه‌ای هستند و مخاطبان جشنواره نوآوری¬های تلفن همراه از فضای کسب¬و¬کارهای نوپا، افراد خلاق و نوآور و فضای عمومی جامعه خواهد بود؛ این دو رویداد می¬توانند در کنار هم نقش مکمل و مؤثری در شکل¬گیری اجزای اکوسیستم خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و ارتقای دانش و فرهنگ عمومی ایفا نمایند.

کنفرانس سال جاری نیز با محوریت موضوعاتی چون: بازار خدمات ارزش افزوده در ایران، اکوسیستم VAS و نقش بازیگران اصلی، خدمات دولتی همراه (m-Government)، سلامت همراه (m-Health)، خدمات بانکی و پرداخت همراه (m-Payment & m-Banking) و ....، با حضور وزیر محترم ICT، مدیران ارشد اپراتورها و کلیه مدیران و کارشناسان صنعت تلفن همراه و شرکت¬های VAS کشور و همراه خواهد بود.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می¬توانند به سایت کنفرانس (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.vasconference.ir ) مراجعه نمایند.