انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: در شرایطی که اپراتور سوم هنوز نیامده، شرکت مخابرات برای اپراتور چهارم اظهار آمادگی کر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گروه خبری GSM: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آمادگی این شرکت برای حضور در اپراتور چهارم کشور خبر داد.

صابر فیضی در گفت وگو با وایمکس نیوز با اشاره به اینکه در شرایط حاضر هیچ خبری از اپراتور چهارم نیست و نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد، گفت: مخابرات ایران از این آمادگی برخوردار است که در اپراتور چهارم حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران اپراتور اول کشور محسوب می شود، ادامه داد: با توجه به مقررات موجود، مخابرات مجاز نیست که در اپراتور چهارم سرمایه گذاری کند.

فیضی بیان کرد: اگر ممانعت قانونی در این زمینه وجود نداشته باشد، مخابرات می تواند در این اپراتور حضور داشته باشد.

چندی پیش مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به سهم 20 درصدی این شرکت در کنسرسیوم ایرانیان نت به عنوان اپراتور چهارم ارتباطات کشور که قرار است پروژه فیبرنوری منازل را اجرایی کند گفت: مصوبه کنسرسیوم ایرانیان نت در هیات دولت به تصویب رسیده و 20 درصد سهم دولت در این پروژه قرار است توسط شرکت ارتباطات زیرساخت سرمایه گذاری شود اما هنوز سایر شرکت‌ها نهایی نشده اند.

وی افزود: مجری پروژه در بخش ارتباطات زیرساخت تعیین شده و از نظر انتخاب تکنولوژی و روش ایجاد FTTX و بیزینس پلن – طرح تجاری- اقدامات آغاز شده است همچنین چهارچوب پروانه اپراتور چهارم نیز در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نهایی شده و این سازمان در انتظار مصوبات بعدی دولت است.