انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گروه خبری GSM: امروز، از نوکیا N9 به طور رسمی در ایران رونمایی شد و از فردا شاهد عرضه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گروه خبری GSM: یکی از فروشندگان گوشی‌های گران قیمت تلفن همراه از عرضه گوشی 40 میلیون تومانی در یکی از مراکز خریدوفروش این کالای ارتباطی خبر داد.

به گزارش دنیای اقتصاد علی رحب پور با بیان این مطلب اظهار كرد: گوشی‌های گران قیمت که توسط برندهای معتبری همچون فراری، لامبورگینی، ورتو و غیره طراحی و تولید مي‌شوند و با بهای بالای 10 میلیون تومان در بازار عرضه مي‌شوند مورد تقاضای علاقه‌مندان این نوع گوشی‌ها قرار گرفته است
گروه خبری GSM: امروز، از نوکیا N9 به طور رسمی در ایران رونمایی شد و از فردا شاهد عرضه 1
وی افزود: گوشی‌های گران قیمت و گزاف که بیشتر مورد تقاضای متمولین جامعه قرار مي‌گیرد دارای امکانات خاصی نیستند و تنها به دلیل برخورداری از نام صاحب شرکت همچون ورتو، فراری، لامبورگینی، مونت بلاک، دیور و غیره با بهای بالا به فروش مي‌رسند. وی تصریح کرد: این نوع گوشی‌ها معمولا دارای صفحه نمایش یاقوت کبود، بدنه ضد خش و دوربین پنج مگاپیکسلی هستند با طراحی خاص و متفاوت از برندهایی همچون نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و غیره تولید مي‌شوند. رجب پور گفت: از گوشی‌هایی که با بهای میلیونی در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي‌شوند مي‌توان به مدل‌های مختلف ورتو، TI-FERRARI و DIAMANTS دیور اشاره کرد.

وی ادامه داد و گفت: این سه مدل گوشی به ترتیب به بهای هفت، نه و 40 میلیون تومان با گارانتی رسمی خود برند در بازار عرضه مي‌شوند.